قد س آنلاین- لرستان: خدمات مطلوب ستاد تسهيلات سفر باعث معرفي بهتر و جذب گردشگر در اين استان مي شود .

خدمات مطلوب نوروزي باعث معرفي بهتر لرستان به گردشگران مي شود

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، استاندار لرستان  گفت: خدمات مثبت در تعطيلات نوروزي چهره مطلوبي از استان را به نمايش مي گذارد و در غير اينصورت عكس اين اتفاق خواهد افتاد .

هوشنگ بازوند اظهار داشت: يكي از اساسي ترين عوامل تاثير گذار بررونق صنعت گردشگري در اين استان ارايه خدمات مطلوب در تعطيلات نوروزي است .

وی در ادامه افزود :همچنين توسعه اين صنعت در گرو همكاري بين بخشي همه دستگاهها است و لرستان از لحاظ جاذبه هاي گردشگري طبيعي و تاريخي بسيار غني بوده و براي جذب گردشگر در اين حوزه ها نيازمند تبليغات صحيح و ايجاد زيرساخت هاي اسكان براي مسافران هستيم.

بازوند تصریح کرد: اين استان به عنوان يكي از مناطق گردشگري كشور محسوب مي شود اما مسافران براي گردشگري به اين استان مسافرت نمي كنند كه براي تغيير اين رويكرد و تبديل لرستان به مقصد گردشگري بايد اماكن اقامتي نيازمند ساخت هتل ها و ايجاد زيرساخت هاي اسكان براي مسافران هستيم.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به ساخت ۲۶ هتل در استان گفت: با ساخت اين تعداد هتل يك هزار و ۵۶۷ تخت به ظرفيت تخت هتل هاي استان افزوده مي شود.

وي اظهار اميدواري كرد تا با ايجاد زيرساخت هاي اسكان براي مسافران و گردشگران بتوان لرستان را از معبر گردشگري به مقصد گردشگري تبديل كرد.

بازوند بیان نمود: وجود پل هاي باستاني ، آبشارهاي زيبا و بيش از پنج هزار اثر تاريخي و طبيعي در لرستان نشان دهنده اين است كه لرستان مي تواند مقصد گردشگران داخلي و خارجي تبديل شود.

وي در ادامه درآمد حاصل از صنعت گردشگري را بسيار ارزشمند دانست و اظهار داشت: با توسعه صنعت توريسم در لرستان علاوه بر استفاده از درآمدهاي گردشگري مي توان با ايجاد بازارچه هاي مختلف به ثبت بسياري از مشاغل استان و همچنين ايجاد زيرساخت هاي جديد اشتغالزايي كمك كرد.

همچنين در اين جلسه استاندار لرستان بر ضرورت راه اندازي نمايشگاه صنايع دستي در استان در جهت معرفي ظرفيت هاي صنايع دستي تاكيد كرد و مقررشد اين نمايشگاه ۲۶ اسفند ماه در مكان باغ گلستان راه اندازي شود .

بازوند علاوه بر تاكيد بر همايش شهرداريهاي استان گفت : حساسيت تسهيلات نوروزي به تمامي شهرداران استان تبيين شود و همچنين سه بازرس ويژه رسيدگي به خدمات تسهيلات سفر در استان معرفي شد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.