قدس آنلاین-شهرکرد/هومن نجاتی: با نزديک شدن به چهارشنبه آخر سال و در پي وصول گزارشي مبني بر فروش گسترده مواد محترقه در سطح شهر لردگان، براي جلوگيري از وقوع حوادث ناگوار، موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. 

كشف ۳۴ هزار عدد انواع مواد محترقه

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری از كشف 34 هزار عدد انواع مواد محترقه در عمليات پليس اين شهرستان، خبر داد.

سرهنگ خسرو نجفي اظهار كرد: با نزديک شدن به چهارشنبه آخر سال و در پي وصول گزارشي مبني بر فروش گسترده مواد محترقه در سطح شهر لردگان، براي جلوگيري از وقوع حوادث ناگوار، موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام كار اطلاعاتي گسترده انبار توزيع مواد محترقه شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از اين محل 34هزار عدد انواع مواد محترقه كشف و در اين ارتباط يك نفر دستگير شد.

نجفي در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي از والدين خواست، در ايام پاياني سال بر رفتار فرزندان خود نظارت بيشتري داشته و در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت توزيع كنندگان مواد محترقه مراتب را در سريع‌ترين زمان با ارسال پيامك يا تماس تلفني به مركز فوريت‌هاي پليس 110 گزارش كنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.