آیت‌الله قرهی در توصیه‌ای به نامزدهای پیروز اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: نامزدهای پیروز در درجه اول نباید غرّه شوند و بدانند جامعه ما جامعه‌ای ولایی بوده و هست؛ همانطور که در فتنه ۸۸ موفق نشدند، اگر خدای ناکرده بخواهند به آن دوران بازگردند طبیعتاً شکست می‌خورند که به نظر می‌رسد خودشان نیز به این نکته پی برده‌اند.

اصلاح‌طلبان به پیروزی "غرّه" نشوند؛ اگر بخواهند به دوران فتنه ۸۸ بازگردند شکست می‌خورند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از نسیم آنلاین، آیت الله روح الله قرهی مؤسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) و استاد اخلاق و فقه حوزه‌ و دانشگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تسنیم "پویا"، در تحلیل خود از نتیجه انتخابات گفت: بحمدالله جمعیت زیادی در این انتخابات شرکت کردند و به نظرم پیروز این انتخابات امام زمان(عج) و نائبش امام خامنه‌ای هستند.
وی با بیان اینکه بیش‌تر نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون اصولگرایان بوده‌اند، درباره نتایج انتخابات مجلس خبرگان نیز افزود: اکثر اعضای خبرگان شخصیت های ولایی و انقلابی هستند و افرادی که در تهران رای آوردند نیز اکثرشان همین طورند البته افرادی که شاید زاویه‌هایی با مسیر اصیل انقلاب اسلامی داشته باشند در این مجلس بسیار اندک هستند.
موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) در توصیه‌ای به نامزدهای پیروز اصلاح طلب خاطرنشان کرد: نامزدهای پیروز در درجه اول نباید غرّه شوند و بدانند جامعه ما جامعه ای ولایی بوده و هست. همانطور که در فتنه 88 موفق نشدند، اگر خدای ناکرده بخواهند به آن دوران بازگردند طبیعتاً شکست می‌خورند که به نظر می‌رسد خودشان نیز به این نکته پی برده‌اند.
آیت الله قرهی درباره برخورد نامزدهای اصولگرای تهران با نتیجه انتخابات اظهارداشت: برخورد اصولگرایان در مواجهه با نتیجه انتخابات بسیار خوب بود. اصولگرایان کوچک ترین اعتراضی به نتیجه انتخابات نکردند و بدون اینکه کسی را تحریک کنند و به خیابان بکشانند نتیجه را پذیرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.