قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛توسعه دانش ، بینش ، مهارت و ارتقای سطح توانمندی سرمایه انسانی را از اهداف برگزاری این دوره ها است.

برگزاری پودمان های آموزشی در کانون با حضور مسئولان مراکز استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد مدیر کل کانون استان از برگزاری پودمان آموزشی با حضور مسئولان مراکز استان و محوریت  «متغیر های محیطی موثر بر فعالیتهای فرهنگی هنری»  خبر داد.

فرزاد رحیمی اهداف آموزشی رفتاری و عملکردی این دوره را شناخت شرایط ومتغیر های محیطی ، ویژگی های کار آفرینی و فرهنگی و سازماندهی فعالیتهای کار آفرینی و فرهنگی هنری بر اساس ویژگی های سازمان های کار آفرین عنوان کرد.

فرزاد رحیمی با بیان این که بحث آموزش در کانون یک بحث جدی است ،توسعه دانش ، بینش ، مهارت و ارتقای سطح توانمندی سرمایه انسانی را از اهداف برگزاری این دوره ها برشمرد.

وی با تاکید بر  استفاده از نیروها و اساتید بومی و شناسایی توانایی ها و ظرفیتهای علمی و فرهنگی استان افزود: مدرس  این دوره حجت الله مرادی پردنجانی از اساتید به نام دانشگاههای استان است.

وی تصریح کرد: در سال 94 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان 5 دوره آموزشی جهت کارکنان اداری، 7 دوره آموزشی جهت مربیان فرهنگی، 6دوره آموزشی جهت مسوولان مراکز و 7 دوره ی آموزشی جهت مربیان ادبی و هنری مراکز برگزار کرده است.

این دوره در روزهای 15و16 اسفند ماه 94 به مدت 16 ساعت در سالن جلسات اداره کل کانون در حال برگزاری است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.