قدس آنلاین - ایلام – سعدیه کرمی: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت: طرح نوروزی جابجایی مسافر سال ۹۵ از ۲۴ اسفند جاری تا ۱۵ فروردین ماه ۹۵ در ایلام اجرا می شود.

اجرای طرح نوروزی حمل و نقل مسافر از ۲۴ اسفند در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مهرداد جهانی با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از 1700 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه برای جابجایی مسافران پیش بینی شده است، اظهارداشت: در ایام نوروز بیش از 5000 نسخه بروشور اطلاع رسانی در بین مسافران توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد شرکتهای مسافری از طریق نمایندگان سازمان و تشکل های صنفی در پایانه های مسافربری، تشکیل کمیته ساماندهی مسافران نوروزی، دریافت شکایت، انتقاد و پیشنهاد از طریق سامانه پیام کوتاه 3000143 از برنامه های این دستگاه اجرایی در ایام نوروز 95 است، افزود: نظارت بر مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی با همکاری اداره بهداشت، ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری و کشیک نوروزی با همکاری پلیس راه در مسیرهای مواصلاتی، طرح نظر سنجی بصورت پیامکی از مسافران و ... از دیگر برنامه های این نهاد در ایام نوروز 95 است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های مسافربری را از دیگر برنامه های این دستگاه اجرایی دانست و بیان داشت: طرح پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از 11 اسفند و از طریق درگاه اینترنتی www.payaneh.ir آغاز شده و علاوه بر این مسافران می توانند از 18 اسفندماه جاری با مراجعه به پایانه های مسافربری بلیت های خود را پیش خرید کنند.

مهرداد جهانی هدف مجموعه حمل و نقل استان را خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کاهش تصادفات و ایمنی حمل و نقل جاده ای عنوان و تصریح کرد: شماره تلفن 33331822 در ایام نوروز آماده دریافت هرگونه اخبار، پیشنهاد و انتقاد در زمینه حمل و نقل است.

وی با بیان این مطلب که مسافران می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه 3000141 از وضعیت راه ها اطلاع پیدا کنند، ادامه داد: مسافران با ارسال کد شهر مبدأ و مقصد به سامانه پیامکی فوق، می توانند از فاصله بین شهرها اطلاع یابند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.