«لوئیس سی.کی.»، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین آمریکایی ضمن انتقاد از سیاست‌های «دونالد ترامپ»، او را همچون «هیتلر» یک متعصب دیوانه توصیف کرد.

او یک دیوانه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،‌«لوئیس سی.کی.»، تهیه‌کننده، نویسنده و کمدین آمریکایی سریال‌های تلویزیونی چون «اختراع دروغ» و «پارک‌ها و تفریح‌ها» با انتقاد از سیاست‌های خصمانه و جنگ‌طلبانه «دونالد ترامپ»، به جمع منتقدان این کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا پیوست.

«سی.کی.» در ایمیلی که روز شنبه صبح در مصاحبه با نشریه سینمایی ورایتی منتشر کرد، «ترامپ» را شبیه به «آدولف هیتلر» توصیف کرد و متذکر شد که او یک متعصب دیوانه و افسارگسیخته است. حقیقتا او انسان خطرناکی است.

وی افزود: لطفا با رأی ندادن به او، او را متوقف کنید. این برای مدت کوتاهی سرگرم کننده خواهد بود ولی این فرد یک هیتلر به تمام معناست و به عقیده من، ما با رأی دادن به او، به آلمان دهه ۳۰ میلادی تبدیل می‌شویم.

وی عنوان کرد: ما نباید تنها به این خاطر که یک نفر یک دروغ‌گوی میلیاردر شوک‌برانگیز نیست، به او رأی ندهیم. ما باید کاندیدای خودمان را براساس سمت و سویی که باید کشورمان برود، انتخاب کنیم. البته اگر یک اصلاح‌طلب واقعی هستید. به ترامپ رأی ندهید. او یکی از شما نیست. او تنها یکی از خودش است. تمام چیزهایی که از او می‌شنوید دقیقا مثل آن می‌ماند که روزی را بینید که دارد عکس آن‌ها را انجام می‌دهد. او دارد با همه شما بازی می‌کند.

«سی.کی.» در ادام تأکید کرد: ترامپ بهترین انتخاب شما نیست. او بدترین همه ماست. او نشانه یک مشکل حقیقتا جدی است. پس به سرطان خود رأی نداده‌اید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.