«زوتوپیا» انیمیشن جدید کمپانی دیزنی به عنوان جدیدترین فیلم خانوادگی این کمپانی، بالاترین فروش در سه روز نخست اکران برای تاریخ انیمیشن‌های دیزنی را رقم زد.

انیمیشنی که رکورد شرکت دیزنی را شکست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اسکرین دیلی، بر مبنای آمار فروش انیمیشن «زوتوپیا» در سه روز نخست نمایش، ۷۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش را ثبت کرده است.

با کسب این نتیجه، پنج روز اول اکران انیمیشن «یخ زده» در سال ۲۰۱۳ که همزمان با تعطیلات عید شکرگذاری بود و فروش ۹۳.۶ میلیون دلاری را ثبت کرد، به مقام بعدی رانده می‌شود.  

«زوتوپیا» علاوه بر این در ۳۶۶ سالن ایمکس نیز به نمایش درآمد و ۵.۲ میلیون دلار فروش کرد و در این بخش پس از «داستان اسباب‌بازی ۳» قرار گرفت که در اکران اولیه‌اش ۸.۴ میلیون دلار فروش کرده بود.

در عین حال «لندن سقوط کرده است» با بازی جرارد باتلر دیگر فیلم جدید هفته بود که با فروش ۲۱.۷ میلیون دلار در ۳۴۹۰ سالن سینما، فیلم پرفروش شماره دو هفته شد. این نتیجه قابل مقایسه با «المپوس سقوط کرده» در سه سال پیش با فروش ۳۰.۴ میلیون دلار نیست. این در حالی است که دیگر فیلم جرارد باتلر با عنوان «خدایان مصر» با سه پله سقوط نسبت به هفته پیش در مکان پنجم جای گرفت و ۵ میلیون دلار دیگر فروش کرد.

«ددپول» هم فیلم سوم پرفروش شد و با فروش ۱۶.۴ میلیون دلار دیگر مجموع فروشش را به ۳۱۱.۲ میلیون دلا رساند.

داستان «زوتوپیا» حول یک روباه مکار و یک خرگوش پلیس می‌چرخد که برای کشف توطئه دشمن و برملا کردن آن مجبورمی شوند با هم همکاری کنند. این همکاری یک نتیجه خوب دارد: قدرت دوستی بیشتر از هر چیزی است و حتی دو دشمن طبیعی می‌توانند بهترین دوستان هم باشند.

کارگردانان این انیمیشن بایرون هاوارد، جارد بوش و ریچ مور هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.