جنگنده - بمب افکن های متجاوز عربستان امروز (دوشنبه) بار دیگر شهر تاریخی براقش در شهر مجزر استان مارب را بمباران و خرابی های زیادی در دیوار قدیم و مقبره الحمیریه از توابع این شهر به بار آوردند.

بمب افکن های عربستان بار دیگر شهر تاریخی براقش در استان مارب را بمباران کردند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، از سوی دیگر یک منبع نظامی گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز محل تجمع مزدوران عربستانی را که قصد پیشروی به داخل خاک یمن به سمت شهر میدی استان حجه را داشتند، هدف قرار دادند.
این مقام نظامی یمنی افزود: ارتش و کمیته های مردمی با شلیک کاتیوشا به محل تجمع مزدوران عربستانی شمار زیادی از آنها از جمله فرماندهان آنها را کشته و یا زخمی کردند.
عربستان سعودی با همدستی 9 کشور عربی دیگر و همراهی آمریکا٬ از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه این کشور همسایه خود آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله شمار زیادی از زنان وکودکان کشته و زخمی شده و ده ها هزار نفر دیگر نیز آواره و بیشتر تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.