قدس آنلاین- ساری : معاون بهره برداري شركت آبفاشهري مازندران از مشتركين خواست براي جلوگيري از افت و يا قطع آب ضمن مديريت مصرف ، شست و شوهاي خانگي را تا قبل از ۲۵ اسفند به پايان رسانند.

شست وشوی خانگی را تا ۲۵ اسفند ماه به پايان برسانید

محمدرضا محمودی با اشاره به اینکه شست وشوهاي خانگي در روزهاي پاياني سال افزايش مي يابد ، افزود شهروندان با پرهيز از مصارف غيرضروري ، امكان بهره مندي از نعمت آب كافي را براي ساير هموطنان فراهم نمايند.

وی از فعال شدن تيم كشيک نوروزي در این ايام سال نو خبر داد و یادآور شد : كارشناسان آبفاشهري استان در طول تعطيلات نوروز درحالت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه مشكل ، نسبت به رفع آن در سريع ترين زمان اقدم نمايند.

معاون بهره برداري آبفاشهري مازندران با بيان اينكه تنها  ۱۵ درصد از مساحت كل استان قابليت برداشت آب زيرزميني براي شرب دارد ، گفت: ارتفاعات فاقد آب بوده و منطقه دشت و نوار ساحلي نیز داراي آب نامناسب براي شرب مي باشند که ضروري ست در مصرف آب شرب صرفه جويي شود.

محمودی با بيان اينكه متاسفانه گاهی مواقع مشاهده مي شود هموطنان براي آبياري باغچه و يا باغ خود از آب شرب استفاده مي كنند ، اضافه نمود : آبي كه از عمق زمين براي نوشيدن برداشت مي شود و پس از كيلومترها عبور از شبكه آبرساني در اختيار  مشتركين قرار مي گيرد ، نباید براي آبياري درختان و مزارع استفاده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.