قدس آنلاین- تبریز: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در جام باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کنیم که به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم تا بازی برگشت مرحله حذفی از امتیاز میزبانی برخوردار باشیم.

 تراکتور در آسیا با سرگروهی/کوتاهی نکرده و نمی‌کنم/ طرفدار بازی زمینی و سرعتی هستم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در بین خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی برابر تیم فولاد خوزستان در بازی فردا می‌تواند هم تیم تراکتورسازی را برابر پاختکور مهیا کند و هم وضعیت این تیم را در لیگ برتر فوتبال کشور بهبود بخشیده و بازیکنان با روحیه بهتری به مصاف حریفان بعدی خود روند.

وی با ابراز رضایت از تلاش بازیکنانش گفت: بازیکنان سرباز مانند بختیار در حالی این روزها بیشترین تلاش را برای موفقیت تیم می‌کنند که تا پیش از این مورد انتقادات قرار داشتند و مطمئن باشید بازی به بازی تیم تراکتورسازی بهتر شده و نتایج این تیم سیر صعود خواهد داشت.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: دو بازی اول دور برگشت برابر راه‌آهن و پدیده بیشتر جنبه بازی تدارکاتی را داشته و ما در این دو بازی از سیستمی استفاده کردیم که نتیجه نگرفتیم و در ادامه سیستم بازی را  به1-3-2-4 تغییر دادیم و اگر اردوی ترکیه لغو نمی‌شد و در آنجا بازی‌های تدارکاتی برگزار می‌کردیم، نتایج تیم بهتر از امروز بود.

وی با تایید اینکه با محرومیت تیمش احتمالا در بازی فردا تغییر سیستم خواهد داشت، تصریح کرد: در 3 بازی برابر تیم‌های پدیده، استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران امتیازات زیادی با اشتباهات از دست دادیم و همین اشتباهات می‌توانست به عدم پیروزی برابر سپاهان هم منجر شود.

قلعه‌نویی خود را طرفدار بازی زمینی دانسته و عنوان کرد: من خودم هافبک بوده و بازی زمینی و سرعتی را بیشتر دوست داشته و هیچگاه سعی نکردم به بازی هوایی روی بیاوریم و زمانی که در سپاهان بودم نیز تیمم بهترین خط حمله لیگ را به دست آورده بود.

وی در مورد بازی فردا تیمش گفت: فولاد خوزستان از مربی خوبی بهره برده و بازیکنان جوان و خوبی را دارد و نباید این تیم را دستکم بگیریم و فراموش نکنیم فولاد خوزستان در نیم فصل دوم صدرنشین بوده و به بازیکنانم گفتم با همان انگیزه که برابر تیم‌های پرسپولیس تهران و الجزیره امارات بازی کردند، وارد میدان شوند.

از محرومیت تماشاگران فوتبال ضربه می‌خورد

سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: تمام زیبایی فوتبال به تماشاگرانش است و با محرومیت تماشاگران این فوتبال است که شکست می‌خورد و من شخصا متوجه نشدم در بازی با سپاهان چه اتفاقی افتاد که منجر به محرومیت تماشاگران تیم تراکتورسازی شد.

وی گفت: تمام بازی‌های لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا برای ما حکم فینال را داشته و بازی به بازی جلو می‌رویم و تمرکز من به بازی فردا برابر فولاد خوزستان است.

قلعه‌نویی اضافه کرد: البته در باشگاه‌های آسیا با کسب شش امتیاز کار صعود تیم ما تمام نشده و باید 4 امتیاز دیگر را بگیریم و تلاش کنیم که به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم تا بازی برگشت مرحله حذفی از امتیاز میزبانی برخوردار باشیم.

وی گفت: من چه امروز و چه دوره گذشته وجدان کاری نسبت به تیم تراکتورسازی داشته و هیچگاه در وظایفم کوتاهی نکرده و با اینکه 10 روز آنفولانزا گرفته بودم اما حتی یک دقیقه نیز در تمرین تیم تراکتورسازی غیبت نداشتم.

سرمربی تیم تراکتورسازی به باشگاه گسترش فولاد تبریز و فراز کمالوند بابت نتایج خوب این تیم تبریک گفته و پیروزی‌های هر دو تیم را برای فوتبال تبریز به فال نیک گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.