قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با شناسایی انبار مواد محترقه تعداد ۱۴ هزار و ۲۵۰ عدد انواع مواد محترقه کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

کشف ۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه در مراغه/ پلمب مغازه‌ فروشندگان مواد محترقه

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سهراب رحیم‌زاده  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد محترقه در سطح شهرستان مراغه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران  پلیس اطلاعات و  امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، محلی را که مواد محترقه در آن دپو شده بود را شناسایی و در بازرسیی از آن تعداد 14 هزار و 250 عدد انواع مواد محترقه کشف و یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان مراغه با اشاره به برخورد قاطع پلیس با عرضه کنندگان مواد محترقه تاکید کرد: نیروی انتظامی با افراد سودجو و فرصت‌طلب که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه در بین شهروندان می‌کنند و باعث حوادث ناگوار و دلخراش برای خانواده‌ها می‌شوند، برابر قانون، قاطعانه برخورد می‌کند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اعلام اطلاع دهند و مغازه‌های که اقدام به فروش مواد محترقه خطرناک و آسیب‌زا بکنند پلمب می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.