قدس آنلاین/همدان: شهدا، رزمندگان و ایثارگران از جان و سلامتی خود برای به دست آوردن آزادی و تحقق آرمان‌های امام راحل در سایه رضایتمندی پروردگار گذشتند و امروز این وظیفه بر دوش هر مسلمان ایرانی است که به دنبال تداوم مسیر شهدا و رزمندگان باشد.

زنده نگه داشتن یاد ونام شهیدان ، حداقل وظیفه مردم و مسئولان است.

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ ناصرعارف، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، که سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته همدان بود با اعلام مطلب فوق افزود: زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان همیشه و در هر حال کوچک‌ترین وطیفه همه ما نسبت به آنان است.
وی با تاکید بر اینکه شهدا دنبال پست و مقام نبودند و برای رضای خدا خدمت می کردند، خاطرنشان کرد: مسیر و راه روشن شهدا پس از شهادت آنها هیچگاه فراموش نخواهد شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان ، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت پشتوانه امنیت ملی، استحکام بخش پایه های استوار و ضامن بقای نظام اسلامی است.
عارف با اشاره به خدمت جبهه مقاومت ، یادآور شد: حزب الله گنبد آهنین رژیم منحوس اسرائیل را در هم شکست و برای دفاع از اهل بیت (ع) مجاهدانه وارد عمل شد ولی آنهایی که چشم دیدن رشادت این رزمندگان اسلام را ندارد به آنها برچسب تروریستی می زنند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.