قدس آنلاین- لرستان: يادواره سرداران و ۴۹۹ شهيد گرانقدر فرماندهي انتظامي استان لرستان با حضور سردار "حسين اشتري " فرمانده نيروي انتظامي در سالن فجر ستاد برگزار شد.

خانواده شهدا، طلايه داران ايثار و شهادت هستند

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، فرمانده انتظامي استان در يادواره سرداران و 499 شهيد گرانقدر فرماندهي انتظامي لرستان گفت: خانواده شهدا طلايه داران واقعي ايثار و شهادت هستند و صبر و استقامت آنها مايه استحکام اهداف کارکنان انتظامي در ولايت مداري و ايجاد امنيت براي شهروندان است.

سردار " قنبري " در اين مراسم هدف از برگزاري يادواره شهدا را زنده نگه داشتن ياد شهيدان عنوان کرد و افزود: خانواده شهدا طلايه داران واقعي ايثار و شهادت هستند و صبر و استقامت آنها مايه استحکام  کارکنان انتظامي در ولايت مداري و ايجاد امنيت براي شهروندان است.

وی اظهار داشت: تعداد شهداي والامقام ناجا در لرستان 499 شهيد، جانبازان، 721نفر و آزادگان 57نفر است.

سردار قنبري در بخشي از سخنانش با اشاره به افزايش 12 درصدي کشف مواد مخدر و 21 درصدي قاچاق کالا از ميزان كاهش 9 درصدي تصادفات درون و برون شهري خبر داد و گفت : در اين ميان تقدير از عملکرد کارکنان به ميزان 31 درصد افزايش داشته است.

وی با اشاره به كاهش 64 درصدي شكايات و همچنين 11 درصدي انتقاد از كاركنان ، بيان داشت:  با اقدامات پيشگيرانه و توجه جدي به صيانت از كاركنان و سازمان در قالب قرارگاه جهادي جرايم كاركنان به ميزان 47 درصد و حوادث و سوانح 14 درصد كاهش داشته است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.