قدس آنلاین/همدان: جشنواره مطبوعات غرب کشور يکی از مهمترين و تاثير گزارترين فعاليت ها برای معرفی توانمندی های رسانه اي استان همدان است که سال آينده به ميزبانی استان همدان برگزار خواهد شد.

همدان میزبان جشنواره مطبوعات غرب کشور خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ محمد ابراهیم الهی تبار، معاون سياسی امنيتی استانداری همدان با اعلام مطلب فوق افزود: جشنواره مطبوعات غرب کشور سال آينده در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: قابل قبول نيست که رسانه ای بدون داشتن مجوز آزادانه در استان فعاليت کند در حاليکه بايد با اين رسانه ها برخورد شود و اگر اينچنين نشد نشان از ضعف موجود دراين حوزه است.

وی تصريح کرد: هيچ نهادی با هيچ پشتوانه ای  نمی تواند فراتر از قانون عمل کند چرا که تنها فعاليت هایی در سطح جامعه مقبول است که در چارچوب قانون باشد.

الهی تبار، با بيان اينکه اين رسانه ها بايد هر چه باشتاب تر تعيين تکليف شوند ادامه داد: متاسفانه در فضای مجازی نيز برخی رفتارها و اخباری که منتشر مي شود صحيح نيست.

وی خاطرنشان کرد: از سال آينده دستگاه های اثر گذار فرهنگی نيز برای  حل مشکلات رسانه ها عضو اين کارگروه خواهند بود و از رسانه ها نيز می خواهيم که اين کارگروه را تقويت کرده و از ظرفيت مديريت ارشد استان نيز بهره مند

شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.