دبیر هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی در نشست اتاق فکر این جشنواره گفت: کارگاه آموزشی برای علاقمندان به فیلمنامه نویسی رشته پویانمایی برگزار می شود.

  برگزاری کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی پویانمایی رضوی در گلستان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در نشست اتاق فکر هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی به کمبود منابع اطلاعاتی برای تولید انیمیشن با موضوع رضوی اشاره کرد و افزود: تقریبا اغلب آثار تولیدی به لحاظ موضوعی شبیه یکدیگر است این مشکل با ورود فیلم نامه نویسان قوی می تواند مرتفع شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی رشته پویانمایی موجب گسترش این هنر و توانمندسازی تولیدات آثار جشنواره می شود.
وی از رایزنی با حوزه علمیه خواهران به جهت بهره مندی از اطلاعات دینی برای تهیه فیلمنامه انیمیشن رضوی خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی برای علاقمندان به فیلمنامه نویسی در حوزه علمیه به تنوع موضوع در تولید فیلمنامه،کمک بسیاری می کند.
حجت الاسلام فضیلت از برپایی کارگاه آموزشی تولید انیمیشن در هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد و گفت: این اقدام با هدف بسترسازی برای افزایش تولیدات و ارتقا سطح جشنواره انجام می شود.
وی با تاکید بر این نکته که برگزاری کارگاه های آموزشی بستری برای شناسایی و تقویت استعداهای این رشته است، افزود: این کارگاه ها به افزایش تولیدات کمی و کیفی کمک می کند.
گفتنی است جشنواره پویانمایی رضوی همه ساله به مناسبت میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت احمدبن موسی (شاهچراغ) در دهه کرامت برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.