مرجع تقلید شیعیان جهان انتصاب آیت‌الله علم‌الهدی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت

تبریک آیت‌الله نوری‌همدانی به آیت‌الله علم‌الهدی و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان جهان در پیامی به آیت‌الله علم‌الهدی انتصاب وی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:
حضرت آیت‌الله آقای حاج سیداحمد علم‌الهدی
نماینده محترم ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه محترم مشهد مقدس دامت برکاته
انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری دام‌ظله به عنوان نمایندگی معظم له در استان خراسان رضوی و توفیق خدمتگزاری در جوار مبارک حضرت ثامن‌الحجج علیهم السلام موجب مسترت گردید.
الحمدالله جنابعالی دارای سوابق درخشان در عرصه‌های مختلف مدیریتی از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی بوده‌اید و در جایگاه مقدس امامت جمعه نیز یا خدمت در راهنمایی‌های سازنده و آموزنده و وحدت‌آفرین درخشندگی خاصی دارید.
ذَلِكَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاء وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ
امروز نیز در این سنگر مقدس با همکاری نیروهای ارزشمند و حزب‌اللهی و ولابی آن استان با توفیق خداوند متعال بیش از پیش موثر خواهید بود.
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ
اهالی ولایتمدار آن منطقه نیز قدردان وجود آن شخصیت فقهی علمی فرهنگی سیاسی خواهند بود.
اینجانب نیز ضمن عرض تبریک انتصاب، موفقیت روزافزون آن سرور معظم را از خداوند متعال خواستارم و ملتمس دعای مبارکتان هستم.

 

آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان همچنین در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی را به‌عنوان تولیت آستان قدس رضوی تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی
تولیت محترم آستان قدس رضوی دامت برکاته
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله العالی) به‌عنوان تولیت آستان مقدس رضوی که نشان بارز شایستگی حضرتعالی است موجب مسرت گردید.
جنابعالی از نخستین ساعات طنین شکوه آخرین انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها حاضر شدید و با بعهده گرفتن مسئولیت‌های مختلف منشأ برکات و‌ آثار درخشان گردید و خدمات فراوانی را به انجام رسانیدند و از نظر فردی یک شخصیت علمی فقهی و دارای مدیریت کامل و موفق می‌باشید. یقیناً در عرصه این خدمتگزاری جدید که با الطاف خاصه حضرت علی‌ بین موسی‌الرضا علیهاالسلام همراه است موفق خواهید بود. ان‌شاءالله‌تعالی
اینجانب ضمن دعای خیر و عرض تبریک موفقیت روز افزون آن برادر عزیز از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.