استاندار خراسان رضوی گفت: خدمت‌رسانی به گردشگران نباید تنها به تعطیلات نوروز محدود شود.

خدمت رسانی به گردشگران نباید تنها به تعطیلات نوروز محدود شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مانور خدمت با هدف آمادگی هرچه بیشتر دستگاه‌ها و ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه خدمات مناسب و شایسته به گردشگران نوروزی و زائران امام هشتم(ع)، در کمپ غدیر مشهد برگزار شد.
علیرضا رشیدیان در این مراسم که با حضور معاونان وی، فرماندار و شهردار مشهد، جمعی از مدیران، مسئولان دستگاه‌های مختلف و عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان همراه بود، خواستار تقویت آمادگی همه دستگاه‌ها برای ارتقای میزبانی از مهمانان در ایام نوروز شد.
وی با بیان اینکه هدف ما ارائه خدمات بهتر به زائران است؛ گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان باید در طول سال نیز فعال باشد و خدمت‌رسانی به گردشگران نباید تنها به تعطیلات نوروز محدود شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: خدمات باید با کیفیت ارائه شود و مهم‌ترین هدف ما جذب حداکثری زائران و گردشگران و افزایش میزان اقامت آنها است.
رشیدیان به اجرای طرح‌هایی با هدف افزایش میزان ورود گردشگر به استان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از آنها، طرح مبدا به مبدا است که می‌تواند نقش مهمی در افزایش میزان ورود گردشگران به استان داشته باشد.
وی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با هدف افزایش میزان اقامت گردشگران اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره طرح ملی نوروزگاه یکی از این موارد است.
استاندار خراسان رضوی با تأکید بر آمادگی کامل شهرهای استان برای میزبانی شایسته از زائران آقا علی‌بن‌موسی الرضا(ع)، اضافه کرد: خوشبختانه زیرساخت‌ها برای میزبانی هرچه بهتر از زائران و مسافران آماده شده است.
رشیدیان به تقویت فرهنگ رضوی و میزبانی اشاره کرد و افزود: این فرهنگ‌ها باید تقویت و بر موضوعاتی مانند آئین‌های ملی و اسلامی توجه بیشتری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.