قدس آنلاین - ایلام: فرمانده پلیس راه ایلام گفت: تمامی محورهای ایلام بخصوص مناطق پرتردد گردشگری تحت کنترل ترافیکی پلیس قرار دارند.

جاده های ایلام تحت کنترل ترافیکی پلیس هستند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرهنگ محسن ناصری در نشست خبری با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان با تبریک پیشاپیش سال نو و با بیان اینکه محورهای هدف گردشگری استان ایلام تحت کنترل ترافیکی پلیس قرار می‌گیرند، اظهارداشت: دوربین‌های کنترل تخلفات سرعت را در استان فعال کرده‌ایم و بیشتر جاده‌ها تحت پوشش دوربین‌های ثبت تخلف هستند و این دوربین‌ها به صورت لحظه‌ای سرعت را ثبت نمی‌کنند بلکه به صورت مقطعی هم اقدام به ثبت سرعت خودروها می کنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگانی که تنها در حین رسیدن به دوربین‌ها و ملاحظه دوربین سرعت خود را بکاهند، بدون تردید با نصب تجهیزات مدرن این نوع تخلف آنها نیز رصد و اعمال قانون می‌شود، افزود: دوربین‌های نصب شده در مسیرهای مواصلاتی، از تجهیزاتی برخوردار هستند که اگر چنانچه خودرویی سرعت غیرمجاز داشته باشند دوربین آن را رصد می‌کند.

فرمانده پلیس راه ایلام از آغار طرح ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان از امروز (پنج شنبه) خبرداد و بیان داشت: در همین راستا پل‌ها و محل‌هایی که حفاظ نداشته‌اند به صورت موقت خاک را در این محل‌ها دپو کرده‌ایم تا مشکلی برای رانندگان و مسافران نوروزی پیش نیاید.

سرهنگ محسن ناصری هدف پلیس را حفظ جان مردم عنوان و تصریح کرد: مردم عزیز توجه داشته باشند که پلیس به دنبال ثبت تخلف و جریمه کردن نیست بلکه به دنبال حفظ جان خود مردم و کاهش تخلفات هستیم و امیدواریم در استان در این ایام شاهد هیچ گونه تخلفی نباشیم.

وی رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و دیگر رسانه های دیداری و شنیداری را یار پلیس دانست و بیان داشت: از طریق رسانه ها خصوصاً رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و دیگر رسانه همیشه یار پلیس راه بوده اند، در زمینه توصیه‌های عمومی و اطلاعات ترافیکی اطلاع رسانی لازم را خواهیم داشت.

فرمانده پلیس راه ایلام با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان در ایام نوروز، تأکید کرد: رانندگانی که همزمان دو تخلف را مرتکب می‌شوند با جدیت برخورد کرده و خودروهای آن‌ها به مدت 72 ساعت در محل پلیس راه‌های استان توقیف خواهد شد.

سرهنگ محسن ناصری به تهیه 15 هزار کتابچه آموزشی ترافیکی با همکاری پلیس راهور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این تعداد کتابچه آموزشی در محورهای ارتباطی استان و همچنین محورهای منتهی به محل‌های گردشگری توزیع می‌شود.

وی با بیان این مطلب که در محورهای مواصلاتی استان 26 محل حادثه خیز داریم که در تلاش هستیم مشکلات این نقاط را برطرف کنیم، یادآور شد: از ابتدای سال جاری با همکاری معاونت عمرانی استانداری، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پایانه‌ها، تیم‌های کار‌شناسی را به تمامی محل‌های استان اعزام شده و تا کنون بسیاری از محل‌های حادثه خیز در استان رفع نقص شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.