قدس آنلاین – سبزوار :  رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از ۱۲۰۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و سیار در ایام نوروز در سطح کشور فعال هستند.

۱۲۰۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر درسطح کشور فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سیدامیرحسین ضیایی در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان جوین افزود : سه هزار دستگاه انواع خودروهای نجات و آمبولانس نیز در طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر به کارگیری می شود.

وی با اشاره به آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر از 25 اسفند ادامه داد : 25 هزار نیروی امدادگر و نجاتگر و 1500 پزشک و پرستار ما را در این طرح یاری می کنند.

وی اضافه کرد : خدمت در یک مجموعه عام المنفعه افتخار بزرگی است و مهمترین افتخار برای این جمعیت خادمی زائران حضرت رضا (ع) است که امسال این خدمات در محدوده استان خراسان رضوی رنگ زیبایی به خود گرفته است.

وی همچنین با اشاره به نیمه تمام بودن ساختمان پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر جوین یادآور شد : برای تکمیل ساختمان این پایگاه یک میلیارد ریال اختصاص داده می شود.

فرماندار جوین نیز گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان بازوی توانمندی در ارائه خدمات به مصدومان و مجروحان حوادث جاده ای است که متاسفانه با کاستی های جدی مواجه است.

ابراهیم جدی کار خاطر نشان کرد : حجم بالای ترافیک در جاده های این شهرستان سبب شده تا شمار فوتی های ناشی از حوادث جاده ای در این منطقه افزایش یابد.

وی تاکید کرد : انتظار ما احداث یک پایگاه امداد و نجات جاده ای در محدوده دهستان رازی در محور جاجرم- جوین و استقرار یک دستگاه آمبولانس در محل جمعیت هلال احمر این شهرستان است.

وی اظهار داشت : همچنین یکی از مهمترین انتظارات مردم این منطقه استقرار درمانگاه هلال احمر در این شهرستان است که ایجاد این مجموعه نقش بسزایی در ارائه خدمات پزشکی به مردم جوین می تواند داشته باشد. /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.