۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 362000

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با غلبه بر برزیل و به نمایش گذاشتن دیداری تماشایی، به عنوان قهرمانی رقابتهای جام بین قاره ای دست یافت.

والیبال نشسته ایران قهرمان جام بین قاره ای شد

به گزارش قدس آنلاین، در این دیدار ملی پوشان ایران با نتیجه قاطع سه بر صفر بر تیم برزیل غلبه کردند و با اقتدار جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر بردند.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، در خصوص این دیدار گفت: ملی پوشان کشورمان دیداری زیبا را برگزار کردند و موفق شدند با این پیروزی، بار دیگر قدرت والیبال نشسته ایران را به رخ بکشند.

وی افزود: د ر انتهای این رقابت ها، داود علیپوریان به عنوان بازیکن برتر و مرتضی مهرزاد، بلند قامت ترین بازیکن مسابقات نیز به عنوان اسپکر برتر معرفی شدند.

تیم ملی کشورمان در این مسابقات با تیم های دارای سهمیه پارالمپیک نظیر چین، برزیل، آلمان، مصر و  آمریکا همگروه بود و موفق شد کلیه این تیم ها را در مرحله مقدماتی مغلوب کند.

رقابتهای جام بین قاره ای والیبال نشسته با حضور ۱۵ تیم در بخش مردان و ۱۳ تیم در بخش زنان از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین در جریان بود و پرونده آن برای کاروان ایران با کسب یک عنوان قهرمانی در بخش مردان و یک عنوان پنجمی در بخش زنان، بسته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.