چاپ سوم کتاب «سیر در بیراهه» اثر علی جعفری هُرِستانی و محمداسماعیل پسندیده با طرح جلد جدید منتشر شد.

تجدید چاپ کتاب «سیر در بیراهه» همزمان با سالگرد نامۀ حضرت امام خمینی (ره) به آقای منتظری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، چاپ سوم کتاب «سیر در بیراهه» اثر دکتر علی جعفری هُرِستانی و محمداسماعیل پسندیده با طرح جلد جدید  توسط انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام و به اهتمام  مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام منتشر شد.

در «پیشگفتار» این کتاب آمده است:
جریان قائم مقام رهبری و حوادثی که در آخر منجر به عزل آقای منتظری از این سمت شد، قسمت مهم و سرنوشت‌سازی از تاریخ پس از انقلاب را تشکیل می‌دهد که تبیین آن برای فهم بهتر حوادث دوران حیات پربرکت امام (ره) و شناخت برخی از جریانات انحرافی موجود در جامعه که پس از رحلت امام (ره) به تقابل با ولایت فقیه و نظام اسلامی پرداختند امری ضروری است. در این میان روشن شدن مواضع حضرت امام (ره) در مقابل این جریان مخصوصاً برای نسل جامعه که به طور زنده و ملموس دوران حضرت امام(ره) را درک ننموده‌ است بسیار راهگشا خواهد بود. لذا در این مجموعه تلاش شده است ضمن اشارۀ اجمالی به تاریخ حوادث قائم مقامی رهبری، متن کامل مواضع و بیانات حضرت امام(ره) به عنوان سند تاریخی برای درک و تحلیل بهتر این حوادث ذکر گردد.
چاپ سوم این کتاب با افزایش حجم، به واسطۀ الحاق مباحثی پیرامون بررسی زندگی آیت الله منتظری پس از رحلت امام خمینی(ره) از ۱۴ فروردین توزیع خواهد شد.
لازم به ذکر است چاپ سوم این کتاب در ۱۲۰ صفحه و به قیمت ۸۰۰۰ تومان در بهار ۹۵ منتشر شده است
برای تهیۀ این کتاب می‌توانید به سایت مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید مراجعه یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۵۸۵۰، ۰۲۱۶۶۴۸۶۱۲۰ و ۰۹۱۰۹۸۰۵۰۵۵ تماس حاصل فرمائید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.