قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز بر ایجاد تغییرات اساسی در مبلمان شهری شرق تبریز تا سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده است تاکید کرد.

ایجاد تغییرات اساسی در مبلمان شهری شرق تبریز تا سال ۲۰۱۸

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در بازدید از شهرداری منطقه پنج تبریز، با بیان اینکه در سال جدید و با انرژی مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌شود، اظهار داشت: مدیریت ارشد شهر از طرح‌های ابداعی کارکنان و مدیران شهرداری که منجر به افزایش میزان رضایتمندی شهروندان و رفاه آنها شود حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده است، افزود: تعطیلات نوروز 95 اولین گام برای معرفی جاذبه‌های گردشگری تبریز به مسافران خارجی و داخلی بود.

نجفی در عین حال از شهروندان و فعالان بخش خصوصی خواست تا برای میزبانی هر چه با شکوه‌تر تبریز از میلیون‌ها گردشگر در سال 2018 برنامه‌ریزی کنند.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه مهم‌ترین ورودی تبریز در حوزه استحفاظی منطقه پنج واقع شده است، گفت: شهرداری منطقه 5 با همت والایی که از سال گذشته داشته اقدامات اساسی ساماندهی مسیر جاده تهران را آغاز کرده که با اجرای پروژه‌های عمرانی، زیباسازی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تا سال 2018 شاهد تغییرات اساسی در مبلمان شهری خواهیم بود.

*احداث و احیای پارک خلعت‌پوشان به عنوان یکی از مناطق تاریخی و تفریحی تبریز

یعقوب هوشیار شهردار منطقه 5 تبریز نیز در این بازدید ضمن قدردانی از حضور شهردار تبریز در این منطقه با بیان اینکه این منطقه خود را برای مهم‌ترین رویداد استان آذربایجان‌شرقی در سال 2018 آماده می‌کند، گفت: در سال 94 برای احداث باند کندرو شمالی جاده تهران 100 میلیارد ریال هزینه شده است که باند جنوبی نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

هوشیار گفت: با بهره‌برداری از باندهای شمالی و جنوبی مسیر جاده تهران علاوه بر کاهش ترافیک شاهد ایجاد تغییر اساسی در بافت این منطقه خواهیم بود.

شهردار منطقه پنج در ادامه احداث و احیای پارک خلعت‌پوشان به عنوان یکی از مناطق تاریخی و تفریحی تبریز را از دیگر برنامه‌های مصوب ساماندهی ورودی شرق تبریز بر شمرد.

هوشیار در ادامه از آغاز عملیات عمرانی فاز دوم بزرگراه دو کمال خبر داد و گفت: فاز دوم بزرگراه دو کمال در حد فاصل جاده تهران تا بارنج با سرعت و دقت در حال اجرا است.

وی از اجرای پروژه‌هایی برای زیباسازی این مسیر خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.