۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 362917

تهیه‌کننده سریال «بیمار استاندارد» بیان کرد که قسمت‌های مختلف این سریال مثل یک پازل ۱۴ قسمتی است که اگر هر بخشی از پازل را از دست بدهید، نمی‌توانید بخش‌های دیگر آن را حدس بزنید.

«بیمار استاندارد» مثل یک پازل است

به گزارش قدس آنلاین مسعود ردایی تهیه‌کننده سریال «بیمار استاندارد» در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره این سریال که این شب ها به کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه یک سیما پخش می شود، گفت: «بیمار استاندارد» سریالی متفاوت با دیگر سریال ها است و سرآغاز یک کار جدید است. این سریال موقعیت هایی کمدی دارد و آقاخانی با این اثر فضای دیگری را تجربه کرده است و به نظر می رسد که نمی‌خواهد دیگر سراغ سریال هایی با ساختارهای قبل برود.

وی افزود: در این سریال از دیالوگ ها و موقعیت های سطحی برای خنداندن مخاطب استفاده نشده است بلکه «بیمار استاندارد» یک اثر اجتماعی است که موضوعی اجتماعی را در یک موقعیت کمدی بیان می کند. با توجه به بحث بیمار استاندارد شده بابک حمیدیان در نقش بهنام نقش یک بیمار را در این سریال بازی می کند.

تهیه‌کننده سریال «بیمار استاندارد» با اشاره به مطالعات بهرام توکلی نویسنده این سریال نیز عنوان کرد: بهرام توکلی مطالعات و تحقیقاتی هنگام نوشتن فیلمنامه این سریال داشت و بیمار استاندارد شده یک تئوری است که استادان در حوزه علم روانشناختی برای دانشجویان خود استفاده می کنند تا با یک بیمار استاندارد شده بفهمند که دانشجویان خود در چه سطحی از معلومات قرار دارند و به این ترتیب بتوانند بازخوردهای علمی دانشجویان را بگیرند.

ردایی با اشاره به داستانک های مختلف این سریال عنوان کرد: لوکیشن های زیاد و شخصیت های بسیار این سریال باعث شد به سمت داستانک های مختلف برویم که هر کدام از این داستانک ها خودشان امکان پرداخت یک قصه مستقل را دارا بودند و حتی سریال می توانست تعداد قسمت های بیشتری داشته باشد. به طور مثال پوریا پورسرخ که در نقش یک ورزشکار عاشق دکتر روانپزشک است و یا حسین محب اهری، علیرضا خمسه و... همه می توانند داستان های بیشتری را در این سریال داشته باشند.

این تهیه‌کننده در پاسخ به پیچیدگی های داستانی این سریال یادآور شد: سریال «بیمار استاندارد» تنها سریالی است که حتما باید آن را قسمت به قسمت دنبال کرد و اگر کسی حتی یک قسمت از آن را از دست بدهد متوجه قصه نمی شود. قسمت های مختلف این سریال مثل یک پازل ۱۴ قسمتی است که اگر هر بخشی از پازل را از دست بدهید، نمی توانید بخش های دیگر آن را حدس بزنید.

وی اضافه کرد: ما از قسمت هفتم نیز بخش کوتاهی را قبل از شروع سریال اضافه کردیم تا مخاطب نوعی آشنایی نسبت به آنچه که می بیند پیدا کند. با این حال پیچیدگی این سریال به قلم بهرام توکلی نویسنده آن باز می گردد و اتفاقا همین پیچیدگی ها است که می تواند مخاطب را به یک اثر جذب کند.

ردایی در پایان بیان کرد: ما در سریال «بیمار استاندارد» با ترکیبی از بازیگران حرفه ای کاری را ساختیم که سعی کردیم از دیگر سریال های طنز و کمدی تلویزیونی متفاوت باشد و اکنون فکر می کنم این اتفاق رخ بدهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.