قدس آنلاین- یزد : معاون استاندار یزد گفت: دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری این استان حمایت می‌کند

دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری یزد حمایت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدعلی طالبی در مراسم روز معرفی مهریز در روستای سریزد این شهرستان اظهارداشت : در استان و مهریز ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری وجود دارد.

وی افزود: افزایش 50 درصدی حضور مسافران و مهمانان نوروزی در یزد و مناطق و شهرستان‌های مختلف استان نشان‌دهنده ظرفیت بالای فرهنگی و گردشگری است.

معاون استاندارتصریح کرد: صنعت مهم گردشگری یکی از حوزه‌های اساسی در توسعه استان و منطقه محسوب می‌شود و باید همواره به آن عنایت داشت.

طالبی خاطر نشان ساخت : برای موفقیت در این بخش مهم در استان یزد باید برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آید و بدون شک نام‌گذاری یزد به‌عنوان سال خوش‌آمد گویی یک فرصت است.

وی با قدردانی از سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در گسترش و رونق صنعت گردشگری استان یزد بر تداوم این همکاری‌ها و جلب بیشتر مشارکت‌ها تأکید نمود.

این مسئول اظهار داشت: فعالیت‌های گردشگری در شهرستان مهریز و سریزد بدون شک می‌تواند الگویی برای دیگران و بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در استان محسوب شود.

طالبی گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها با همکاری دولت و جلب علاقه‌مندان در حوزه صنعت گردشگری برای توسعه استان یزد روز برداشته شود.

معاون استاندار تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های میراث فرهنگی و گردشگری در استان یزد یک کار مهم و مورد تأکید همیشگی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.