کمپانی BMW برنامه ی جدید خوردوهای خود را که برای کاربران iOS راه اندازی کرده بود، برای کاربران آندروید نیز راه اندازی کند.

دستیار شخصی آندرویدی به روزرسانی شده برای خودروهای BMW

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از Techradar، دسترسی به دستیار شخصی مشابه دستیار شخصی خودروهای گوگل، توسط خودروهای BMW، از طریق سیستم عامل iOS در آمریکا امکان پذیر شد.

پلت فرم جدید خودروهای BMW براساس سیستم ابر باز همراه مایکروسافت ایجاد شده است.

ایده ی این سیستم آن است که با استفاده از داده های مبتنی بر ابر خود، داده های مختلفی از جمله تقویم، پیام ها، مخاطبین، زمان رفت و آمد، داده های زمانی واقعی مربوط به ترافیک، عادات رانندگی، یادآوری های لازم و پیش بینی زمان سفر را به راننده ارائه می دهد.

اگر این سیستم مانند آنچه باشد که در گوشی های هوشمند توسط گوگل به اجرا در آمده بود، کاربران سابق گوشی های آندروید به راحتی می توانند از ویژگی های موجود بر روی آن بهره ببرند و خوردوی جدید خود را از طریق اتصال خودکار آندرویدی راه اندازی کنند.

BMW که ویژگی های خانه های هوشمند را در خودروهای خود به اجرا در آورد. این ویژگی های شامل عملکرد هوشمند چراغ های اتومبیل، افزایش و کاهش درجه حرارت ترموستات و ویژگی های موجود بر روی سیستم Google Now و GoogleNest می باشد.

این سیستم به رانندگان BMW، اجازه ی دسترسی به وضعیت محل اطراف خودرو را از راه دور می دهد. این برنامه در حال حاضر در گوشی های آندروید پشتیبانی نمی شود.

کاربران گوشی های آندرویدی می توانند سیستم ابری خودروهای BMW را توسط گوشی های خود مورد استفاده قرار دهند.

کاربران آیفون نیز علاوه بر استفاده از نسخه ی قبلی دستیار شخصی در خودروهای BMW می توانند به استفاده از نسخه ی پیشین نیز ادامه دهند و نرم افزار خودروی خود را به روزرسانی نکنند.

البته اگر کاربران آیفون، سیستم دستیار شخصی BMW خود را نصب کنند، در این صورت می توانند از ویژگی جدید پیش بینی رانندگی در اطراف خودرو مطلع شوند.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.