۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 363948

معاون وزیر ورزش با اشاره به اقدام اخیر رسول خادم برای نامه نگاری با رئیس جمهوری گفت که افراد باید در چارچوب اختیارات شان عمل کنند در حالیه گاهی پا را فراتر از این اختیارات می گذارند.

کنایه معاون وزیر ورزش به رئیس فدراسیون کشتی

به گزارش قدس آنلاین،‌ نصرالله سجادی در رابطه با برخی نامه‌نگاری‌ها که در روزهای پایانی سال توسط برخی از مسئولان فدراسیون‌ها انجام شد و به نظر می‌رسد پس‌لرزه‌های چنین اقداماتی به زودی ورزش کشور را با مشکلات جدید مواجه کند، اظهار داشت: مشکل اصلی اینجاست که افراد باید در چارچوب سازمانی که در آن مشغول به کار هستند، تابع مقررات و قوانین باشند و بر اساس قراردادی که دارند، اقدام کنند. در حالی که در کشور ما مشاهده می‌شود افراد پایشان را فراتر از اختیاراتشان می‌گذارند.

وی با تاکید بر این موضوع که خطاب قرار دادن رئیس‌جمهور و نامه‌نگاری با وی برای پیگیری هر موضوع و مشکلی توسط افراد مختلف اصلاً صحیح نیست، خاطرنشان کرد: در رابطه با هر موضوعی، مدیریت هر سازمان باید پاسخگو باشد؛ نه اینکه شخص رئیس‌جمهور را خطاب قرار دهیم و به وی نامه بنویسیم.

سجادی در مورد اینکه آیا انجام چنین اقداماتی توسط برخی مدیران ورزش به دلیل بی‌اعتمادی آنها به وزارت ورزش نیست؟ خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم چنین باشد، این افراد یا می‌خواهند خود را بزرگ جلوه دهند یا اینکه منظور خاصی دارند. شاید هم فکر می‌کنند همه مسائل تیم ملی فوتبال، والیبال، بسکتبال و ... را باید به مقام بالاتر برسانند.

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه آیا از نام نبردن رشته کشتی در این مورد تعمدی داشته یا نه؟ گفت: ببینید انجام چنین اقداماتی فراگیر نیست. این‌گونه کارها در یکی دو رشته آن هم توسط یکی دو نفر انجام شده است. از نظر من که مسئول ارتباط مستقیم با فدراسیون‌ها دارم، فرقی ندارد چنین اقداماتی در کدام رشته و توسط چه افرادی انجام می‌شود؛ اینکه ویترین ورزش ما هستند یا نه؟ در کل اینکه فکر کنیم باید مشکل ناهمواری زمین چمن را هم به رئیس‌جمهور بگوییم، درست نیست.

سجادی با تاکید بر اینکه شاید انجام چنین اقداماتی به منظور فرافکنی باشد؟ تاکید کرد: در عین حال اعتقادی ندارم که انجام این اقدامات به خاطر جریان‌سازی باشد. تاکید من بر این است افرادی که در سازمان کار می‌کنند باید با مسئول مستقیم خودشان در ارتباط باشند و درمجموع سلسله مراتب را رعایت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.