قدس آنلاین- لرستان: از ابتدای ورود میهمانان نوروزی به مرکز لرستان تا دوازدهم فروردین سال‌جاری ۲۷ هزار نفر در ستادهای اسکان شهرداری خرم‌آباد پذیرش شده‌اند.

شهرداری خرم‌آباد رتبه نخست میزبانی مهمانان نوروزی

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، رتبه نخست میزبانی مهمانان نوروزی متعلق شهرداری خرم  آباد است. شهردار مرکز لرستان گفت: به واسطه‌ی خدمات مطلوب و عملکرد درخشان این ستاد، شهرداری مرکز لرستان رتبه نخست میزبانی را طی این مدت از آن خود کرده است.

عیدی بیرانونداظهار داشت: تمام خدمات ارائه شده ستادهای اسکان شهرداری خرم‌آباد به مهمانان نوروزی کاملاً رایگان بوده است

وی تصریح کرد: همچنین با ارائه خدمات رایگان به مهمانان نوروزی توانستیم گردش مالی در استان ایجاد کنیم و ادامه‌ی این وضعیت به نفع شهروندان خواهد بود.

شهردار خرم آباد عنوان نمود : همفکری، مشارکت و همراهی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری را عامل اصلی در عمران و آبادانی شهر خرم‌آباد عنوان و اضافه کرد و بیان داشت: قطعاً با این روش خواهیم توانست مهمان نوازی و نوع‌دوستی قوم لُر را به رخ همگان بکشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از وجود 127هزار ملک در خرم‌آباد خبر داد و با اظهار تأسف گفت: از این تعداد ملک طی 5سال گذشته فقط حدود 8هزار مالک عوارض شهرداری پرداخت کرده‌اند.

عیدی بیرانوند یاد آور شد: اگر شهروندان عوارضات خود را به شهرداری پرداخت ننمایند حرکت به سوی توسعه شهری کُند پیش می‌رود.

وی با بیان این‌که اگر تنها 20درصد مالکان واحدهای تجاری عوارض شهرداری را پرداخت نمایند، شهری زیباتر خواهیم داشت، افزود: با این وجود شهرداری خرم‌آباد در سال گذشته توانست 120هکتار فضای سبز را در دستور کار قرار دهد که در طول تاریخ تأسیس شهرداری مرکز لرستان این مهم در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

وی از بهره‌برداری پروژه دریاچه دوم خرم‌آباد واقع در بوستان پل شاپوری طی سال‌جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: مساحت این دریاچه 2هکتار بیشتر از مساحت دریاچه کیو است.

شهردار مرکز لرستان در ادامه از پروژه آبشار طلایی خرم‌آباد به عنوان یک پروژه بی‌نظیر در کشور یاد کرد و افزود: این پروژه امسال به بهره‌برداری می‌رسد و با پرداخت عوارض شهرداری توسط مردم روند تکمیل این پروژه‌ها سریع‌تر می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان م IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    باسلام و تشکر از شهرداری خرم آباد