وزیر اطلاعات گفت: دشمنان قصد داشتند با تداوم تحریم های ظالمانه علیه ایران ابتدا صادرات نفت ایران را کاهش و سپس آن را به صفر برسانند.

دشمنان قصد داشتند با تداوم تحریم ها صادرات نفت ایران را صفر کنند
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمودعلوی پیش از ظهر امروز در جمع مردم مسجدسلیمان با اشاره به اینکه قوم لر و بختیاری از با اصالت ترین، با صفاترین و نجیب ترین اقوام ایرانی هستند، بیان کرد: مردم لر و بختیاری برای حضور در عرصه های مختلف دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هیچگاه شک و تردید نداشته اند و اکنون نیز همچنان با صلابتی بی نظیر در پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری ثابت قدم هستند.
وی با گرامیداشت یاد شهید بهنام محمدی (شهید ۱۳ ساله بختیاری) بیان کرد: مردم مسجدسلیمان با تقدیم یک هزار شهید در دوران دفاع مقدس امتحان خود را به خوبی پس داده اند و اکنون نیز آماده جانفشانی در راه کشور و انقلاب هستند.
حجت الاسلام و المسلمین علوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه برجام توانست فشارهای ناجوانمردانه ای که از سوی برخی ها علیه ایران وارد می شود را خنثی کند و پروژه ایران هراسی را به شکست برساند.
وی افزود: در شرایط فعلی با برداشتن شدن تحریم ها و محدودیت های صادرات نفت ایران (که به ۸۰۰ هزار بشکه در روز رسیده بود) به دو میلیون بشکه در روز رسیده و این امر به زودی شرایط اقتصادی کشور را اصلاح می کند این در حالی است که دشمنان به دنبال این بودند که صادرات نفت ایران را با تداوم تحریم ها ابتدا کاهش و سپس به صفر برسانند.
حجت الاسلام و المسلمین علوی ادامه داد: هر چند برخی بخش های رفع تحریم زمان بر است ولی مسئولان ما تا اجرای کامل تعهدات کشورهای غربی در موضوع توافق هسته ای، دست از تلاش برنمی دارند.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه سال گذشته سال سختی برای دولت و ملت بود و کشور با محدودیت های مالی بی شماری مواجه بود، اظهار کرد: دولت با وجود همه این مشکلات، تلاش کرد که این شرایط روی زندگی مردم تاثیر منفی زیادی نگذارد و برای نمونه سعی کرد حقوق کارکنان دولت بدون مشکل پرداخت شود.
امنیت منجر به تحول اقتصادی شود
حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به اینکه اغلب کشورهای منطقه در ناامنی به سر می برند ولی در کشور ما بالاترین درجه امنیت برقرار است، بیان کرد: خوشبختانه با وجود مشاركت مردم و دستگاه های متولی نظم و امنیت از جمله نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، ارتش، سپاه، بسیج و شورای عالی امنیت ملی، امنیت خوبی در کشور برقرار است و ضمن اینکه باید قدردان این امنیت که نوعی نعمت به شمار می رود، باشیم. باید تلاش کنیم این امنیت منجر به تحول اقتصادی در کشور شود تا آسیب پذیری ما در همه زمینه های کاهش یابد.
وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه وزارت اطلاعات برای ایجاد امنیت در کشور گفت: ما به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) و خدمتگزاران مردم برای تحقق بالاترین ضریب امنیت همواره در کنار مردم هستیم.
یکصد و شصت میلیون چشم بینا در کشور
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی دشمن همیشه به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت کشور هستند، بیان کرد: با وجود جامعه ۸۰ میلیونی و ۱۶۰ میلیون چشم بینا، تمامی تلاش های دشمن برای این کار به نتیجه نرسیده است و عوامل آنها همیشه در پنجه اطلاعاتی ایران گرفتار شده اند.حجت الاسلام و المسلمین علوی تاکید کرد: دشمنان به شدت علاقه دارند صدای انفجار در گوشه ای از این کشور شنیده شود ولی با وجود وحدت مردم و حضور به موقع نیروهای امنیتی این آرزوی آنها محقق نمی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.