قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ شركت هاي خدماتي و اعضاي هيات مديره آنان امين دولت و واحد هاي صنعتي مي باشند كه اين امر تعهد و مسئوليت اين مجموعه ها را دو چندان مي كند و انتظارات از ايشان بيشتر مي شود.

صنعتگران مي بايست از حاشيه ها بدور و بر توليد واحد هاي صنعتي خود متمركز باشند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري در نشستي كه با حضور جمعي از معاونين اين شركت و اعضاي هيات مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي شهركرد برگزار شد ،گفت:

صنعتگران مي بايست از حاشيه ها بدور و برتوليد واحد هاي صنعتي خود متمركز باشند زيرا با وضعيت موجود در روند حركتي صنعت در كشور تنها آرامش و دوري از تنش هاي سياسي مي تواند به توسعه اقتصاد و توليد كشور كمك كند.

وي در اين نشست كه با هدف بررسي وضعيت و مشكلات شهرك صنعتي شهركرد و توليد در واحد هاي صنعتي اين شهرك برگزار شده بود ،افزود: شركت هاي خدماتي و اعضاي هيات مديره آنان امين دولت و واحد هاي صنعتي مي باشند كه اين امر تعهد و مسئوليت اين مجموعه ها را دو چندان مي كند و انتظارات از ايشان بيشتر مي شود.

عليرضا شفيع زاده تأمين آب را مهمترين اولويت در اين شهرك صنعتي شهرك اعلام و اظهار كرد: اعلام شعار اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر فرزانه انقلاب يك تكليف همگاني است پس سیاست های اقتصاد مقاومتی، فقط برای شرایط کنونی نیست و در خصوص يك مورد خاص نيست و بسيار فراگير بوده و سیاست استراتژیک بلندمدت برای اقتصاد کشور و رسیدن به اهداف بلند اقتصادی است.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري  در ادامه افزود:  در خصوص اقدامات صورت گرفته در شهرك صنعتي شهركرد به مواردي از قبيل:حفره يك حلقه چاه ،شروع پروژه انتقال آب ،اجراي پروژه استحصال پساب ،اجراي پروژه آبياري تحت فشار ،طراحي مدول دوم تصفيه خانه شهرك ،ايجاد خط باي پس تصفيه خانه و بروز رساني سيستم قديمي آن ،تكميل پروژه پست 63 به 20 كيلو ولت شهرك ، تكميل روشنايي فاز  يك و سه شهرك صنعتي  اشاره كرد.

يادآور مي شود در این نشست مدیریت و اعضاي هيات مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي شهركرد ، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اين شهرک صنعتی به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه ها، پیشنهادات و مسائل و مشکلات خود در حوزه های مختلف کار و تولید پرداختند و مسئولين حاضر نيز دستورات لازم در جهت رفع موانع و مشکلات این عزیزان صادر نمودند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.