مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۴۹۷۹ کد سهامداری جدید در سال ۹۴ در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی صادر شده است.

۴۹۷۹ کد سهامداری جدید در سال ۹۴ در بورس خراسان رضوی صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین خدادوست در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: 13 هزار و 942 میلیون سهم در طول سال گذشته در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی مورد معامله قرار گرفته که 350 هزار و 663 نفر در  معاملات مربوط به آنها شرکت داشته‌اند.
وی با بیان اینکه ارزش خرید و فروش معاملات یکی از شاخص‌های سنجش فعالیت بورس‌های منطقه‌ای است، خاطرنشان کرد: 55 هزار و 265 میلیارد ریال ارزش معاملات انجام شده در طول سال گذشته در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی بوده است.
مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی افزود: 226 هزار و 493  میلیون ریال ارزش متوسط خرید و فروش روزانه در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی در طول سال گذشته بوده است.
خدادوست بیان کرد: 350 هزار و 663 نفر در خراسان رضوی در این معاملات شرکت د اشته و 88 ایستگاه کارگزاری برای انجام این معاملات همکاری داشته‌اند.
وی با بیان اینکه 141 ساعت دوره آموزشی در طول سال 94 در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: 683 نفر در این کلاس‌ها شرکت داشته‌اند.
مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه 14 شرکت در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: ارزش بازاری این شرکت‌ها 32 هزار و 722 میلیارد ریال بوده و شاخص کل قیمت در پایان سال 80 هزار و 219 بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.