فرماندهی نیروهای بسیج مردمی عراقی در منطقه کرمه روز چهارشنبه از هلاکت والی داعش در فلوجه و ۴۴ تروریست دیگر در عملیات نظامی این نیروها در منطقه کرمه واقع در شرق فلوجه خبر داد.

هلاکت والی داعش در فلوجه عراق و دهها تروریست دیگر

به گزارش پایگاه قدس آنلاین به نقل ازایرنا، خبری المعلومه عراق، سرهنگ «جمعه جمیلی» فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به الحشد الشعبی در شهرستان کرمه اعلام کرد که «رشاد نایف» والی گروهک تروریستی داعش در فلوجه در شرق کرمه به هلاکت رسیده است.
وی افزود: نیروهای عراقی در عملیات خود در منطقه صبیحات، روفه، بوجاسم در شرق فلوجه همچنین «زین صلاح» و «خلیل ابراهیم» دو تن دیگر از سرکرده های تروریست های داعشی را نیز به هلاکت رساندند.
در همین حال «ناظم اسدی» یکی از مسئولان نیروهای بسیج مردمی درباره خطرهای تاخیر آزاد سازی شهر فلوجه که بر امنیت پایتخت تاثیر خواهد گذاشت خبر داد و افزود می توان شهر فلوجه را طی یک هفته آزاد کرد.
وی گفت: تاخیر در آزاد سازی این شهر بر افزایش نا امنی در پایتخت دامن خواهد زد، چراکه بسیاری از عناصر انتحاری از فلوجه وارد پایتخت می شوند.
اسدی افزود: آزادسازی شهر فلوجه کار سختی نیست و در صورت وجود یک خواست همه جانبه می توان به سادگی این شهر را از عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی کرد.
این در حالی است که بنابر اعلام رسانه های عراقی عملیات نظامی در منطقه «الصقلاویه» در شمال فلوجه امروز با مشارکت نیروهای مشترک ارتش، تشکیلات داوطلب مردمی معروف به «الحشد الشعبی» و پشتیبانی نیروی هوایی عراق علیه عناصر داعش و به قصد آزاد سازی باقیمانده مناطق از دست تروریست ها آغاز شد.
با آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه و ادامه عملیات آزادسازی شهر هیت در غرب الانبار امید می رود که نیروهای عراقی بتوانند عناصر داعش را از این منطقه بیرون کرده و عملیات آزاد سازی موصل در استان نینوا را آغاز کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.