دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از کشف یک باند بزرگ زمین خواری در شهر کرمان خبر داد.

باند بزرگ زمین خواری در کرمان منهدم شد/کلاهبرداری۷۰۰میلیارد ریالی
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، دادخدا سالاری اظهار داشت: اعضاء اين باند تاكنون بيش از دو هزار قطعه اراضي را به افراد مختلف به قيمت هاي گزافي  فروخته كه غالب اين اراضي دولتي هستند.
دادستان کرمان ارزش زمين هاي دولتي كه توسط اين باند به فروش رسيده بيش از ۷۰۰ ميليارد ريال اعلام کرد وافزود: رئيس اين باند هم اكنون بازداشت و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.
وی در تشریح جزئیات این خبر ادامه داد: پس از جمع آوري اخبار مشخص شد يك باند با داير كردن بنگاه معاملاتي املاك و يك دفتر و استخدام چندين نفر اقدام به شهرك سازي و نام گذاري يك شهرك و فروش قطعات اين شهرك به بيش از دوهزار نفر کرده است.
وی گفت: برخورد با باند مذكور در دستور كار دادسراي عمومي و انقلاب كرمان قرار گرفت و مشخص شد كه اين شهرك موهوم بر روي اراضي دولتي شكل گرفته است و بيش از دو سوم اراضي فروخته شده متعلق به دولت است.
سالاری عنوان کرد: اين باند براي فريب خريداران و جلب توجه افراد اقدام به چاپ بيع نامه و مهر برجسته و نقشه تفكيكي جعلي کرده و از اين طريق به  طرف معامله القا مي کردند كه املاك داراي اعتبار لازم است.
وی بیان کرد: نكته قابل توجه و جالب اين است كه باند مذكور نقشه شهرك موهوم را كه در آن درمانگاه، مدرسه، فضاي سبز، سينما و ساير امكانات شهري لحاظ شده بود را برای فريب به خريداران نشان داد تا از اين طريق به آنان اطمينان داده كه زمين هاي خريدار شده در بهترين موقعيت قراردارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.