قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛در جهت تحقق استمرار تعاملات دو جانبه و پوشش امنيتي و انتظامي سراسري در شهرك ها و نواحي صنعتي استان ،شركت شهركهاي صنعتي استان يك قطعه زمين در اختيار فرماندهي نيروي انتظامي استان قرار خواهد داد.

امنيت همه جانبه ،ضرورت فعاليت اقتصادي در شهرك ها و نواحي صنعتي است 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري در حاشيه در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي استان ، امكانات و نظارت امنيتي و انتظامي در سطح شهركها و نواحي صنعتي را نسبت به توسعه آنها را روبه رشد عنوان كرد.

عليرضا شفيع زاده  با قدرداني از اقدامات امنيتي و انتظامي موثر در سطح شهرك ها و نواحي صنعتي استان توسط نيروي انتظامي تاكنون افزود: علي رغم تمام كمبودها و مشكلات خوشبختانه شهركها و نواحي صنعتي استان چهارمحال و بختياري با مشاركت و همياري خود واحدهاي صنعتي،شركت هاي خدماتي و همكاري نيروهاي انتظامي استان داراي امنيت مطلوبي  مي باشد اما اين امر ما را از آينده نگري در خصوص حفظ و ارتقاء امنيتي و انتظامي پايدار مبرا نخواهد كرد.

وی اظهار كرد:از آنجا كه يكي از نيازهاي اساسي سرمايه گزاران و صنعتگران ايجاد امنيت و وجود آرامش محيطي است و دست اندركاران انتظامي و ساير مسئولان مي بايست به اين مهم، اهتمام بيشتري داشته باشند ،در همين راستا در نخستين گام خواستار استقرار يك پاسگاه انتظامي در شهرك صنعتي شهركرد هستيم.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري در ادامه افزود:استقرار اين پاسگاه مي تواند سبب افزايش حس امنيت كامل در اين شهرك صنعتي شده و در جهت تحقق هرچه سريعتر اين درخواست ،استمرار تعاملات دو جانبه و پوشش امنيتي و انتظامي سراسري در شهرك ها و نواحي صنعتي استان ،شركت شهركهاي صنعتي استان يك قطعه زمين در اختيار فرماندهي نيروي انتظامي استان قرار خواهد داد.

خاطر نشان مي كند در پايان اين ديدار ضمن تأكيد طرفين بر ضرورت تعامل بيشتر شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري با نيروي انتظامي استان مقرر شد بزودي در جهت ارتقاء و افزايش سطح امنيتي و انتظامي واحدهاي صنعتي استان مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي استان چهارمحال و بختياري تفاهم نامه في مابين منعقد گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.