معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکل اصلی مسکن مهر گفت: بزرگترین مشکل، تامین منابع مالی است و برای تامین آب و برق واحدها نیازمند تامین اعتبار هستیم .

زمین نامناسب مسکن مهر پردیس هزینه ها را افزایش داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان،علی اصغر مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص واگذاری واحدهای مسکن مهر گفت:در سال گذشته در استان تهران 50 هزار واحد مسکونی در شهرهای دارای جمعیت تحویل متقاضیان شد.

 
وی ادامه داد:در ادامه تحویل پروژه های مسکونی مهر، 8 هزار واحد نیز در هفته دولت و 8هزارواحد دیگر در دهه فجر به بهره برداری رسید.
 
مهرآبادی افزود:متاسفانه 4 هزارو 500 واحد مسکونی مهر که قرار بود در پردیس افتتاح شود بنابه دلایلی به تعویق افتاد و امیدواریم بتوانیم در اردیبهشت ماه امسال این واحد ها را به متقاضیان تحویل دهیم.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکل اصلی مسکن مهر گفت: بزرگترین مشکل، تامین منابع مالی است و برای تامین آب و برق واحدها نیازمند تامین اعتبار هستیم و در این مورد دولت مصوب کرده تا 500 میلیارد تومان برای مسکن مهر تخصیص داده شود که تاکنون 100 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
 
وی  در خصوص اضافه دریافتی وام مسکن مهر از تعدادی از هموطنان تصریح کرد:باید این موضوع بررسی شود که مربوط به کدام استان و کدام پروژه بوده اما در خصوص پروژه پردیس به دلیل مناسب نبودن زمین ، هزینه ها بالا رفته و آماده سازی شهر پردیس گران تمام شده است.
 
مهرآبادی افزود: باید هزینه ها را کارشناسی کنیم و اجازه ندهیم هزینه های سرسام آور ، پروزه ها را ناقص بگذارد و این امر نیازمند تعامل دولت و بخش خصوصی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اکبرناطق نوری IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    ازروز اول اطلاع نداشتند زمین پردیس نامناسب است چند هزارتا مهندس مفت خور تووزارت مسکن هست خاک رو آزمایش نکردند شکرخوردند اول پس چراگفتند 32میلیون شد 45میلیون حالا شد 60میلیون وقتی تمام پست ها تووزارت خانه ها باپارتی بازی اشغال بشه آخرش میشه این خاک برسر همتون مگرمردم مسخره شماهستند خودتون مسخره هستید
  • عیسی IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    1 0
    سلام شمارو به قران این واحدهارو تحویل بدین بدبخت کردین مردمو تا کی میخواین وعده و وعید الکی بدین به مردم
  • ایمان IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    سلام قرارنیس تحویل داده بشه چون فاز 11 پردیس از عید به اینور دوتا آجر رو هم نگذاشتن و الان هم همه پرسنل تعدیل شده و کاملا نعطیل شده.