قدس آنلاین - لرستان: فعالیت ۳۱۰ آموزشگاه فنی و حرفه ای غیر دولتی در لرستان

فعالیت ۳۱۰ آموزشگاه فنی و حرفه ای غیر دولتی در لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ،  مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: در استان لرستان 17 مرکز آموزش ثابت و سیار وجود دارد .

رحمان قلاوند اظهار داشت : در استان 183 کارگاه در 273 حرفه آموزش مشغول به ارائه آموزش هستند. وی در ادامه با اشاره به فعالیت 310 آموزشگاه فنی و حرفه ای غیر دولتی در استان افزود: یک مرکز آموزش عالی فنی و حرفه ای در لرستان مشغول قعالیت است که دارای 470 دانشجو است . مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان عنوان کرد: در سال 94 ، 40 هزار نفر در آزمون تعیین سطح مهارت استان شرکت کرده اند .

قلاوند با اشاره به اینکه سال گذشته سه میلیون نفر ساعت در زمینه های مختلف آموزش دیده اند ، گفت: طرح نیاز سنجی دقیق که مبتنی بر برنامه اقتصادی است در دستور کار این سازمان است . وی عنوان کرد: کارگاه مرتبط با نیاز اشتغال استان به کار خود ادامه و آموزش کارکنان خود را انجام دهند. وی با بیان اینکه یکی از برنامه های ضروری و مورد نیاز استان در بخش های مختلف فعالیت های مرتبط با اشتغال است که به صورت جزیره ای و بدون ارتباط با هم هستند .

وی تصریح کرد: برای ارتقای نیروهایی که در حال فعالیت هستند ، نیازمند تعامل دو جانبه با حوزه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هستیم ولازم است افرادی را که برای کاریابی به این حوزه مراجعه می کنند به ما معرفی کنند تا آموزش و مهارت های لازم را در این خصوص ارائه دهیم . قلاوند اظهار داشت : در سال جاری در 10 شهرستان بیش از 400 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای در رشته های مختلف برگزار می شود . مدیر کل فنی و حرفه ای لرستان گفت: در مراکز ثابت لرستان دو میلیون و 400 هزار نفر آموزش های لازم را در سال جاری فرا خواهند گرفت.

وی در پایان افزود: انتظار ما از فرمانداران شهرستان ها و ادارات کار ، تعاون و رفاه اجتماعی این است که با ادارات فنی و حرفه ای در تعامل و ارتباط مستقیم باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.