۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: 367436

منصور پورحیدری از سبک بازی استقلال مقابل سپاهان انتقاد کرد.

انتقاد شدید پورحیدری از نحوه بازی استقلال

به گزارش قدس آنلاین، استقلال روز گذشته مقابل سپاهان متوقف شد ولی مظلومی در نشست خبری ادعا کرد تیمش خوب بازی کرد و تنها به این دلیل نتیجه نگرفت که بازیکنان به فکر دربی بودند.
منصور پورحیدری سرپرست ابتدای فصل استقلال که مورد احترام بازیکنان و کادر فنی این تیم است در خصوص بازی‌های آبی پوشان می‌گوید: استقلال بازی گذشته اصلا خوب بازی نکرد و بازیکنان شادابی لازم را در زمین نداشتند.تیم در این بازی خیلی بد بود و  مربیان باید بگویند چرا استقلال اینگونه بازی کرد؟ من فکر می کنم بازیکنان در زمین بسیار سنگین بودند و آن طراوت همیشگی را نداشتند. 

سرپرست استقلال درباره اینکه آیا با این بازی استقلال می تواند در دربی جمعه به موفقیت برسد یا خیر، بیان داشت: آن بازی متفاوت است و ربطی به جدول ندارد. مطمئن هستم بچه ها بهتر از آن چیزی که هستند، عمل خواهند کرد و روز جمعه به دنبال سه امتیاز می باشند.

پورحیدری درباره اینکه استقلال می تواند قهرمان شود یا خیر خاطرنشان کرد: اگر استقلال در بازی های آینده مثل همین بازی با سپاهان باشد قهرمانی حقش نخواهد بود.هرچند باز همی می گویم که هنوز چیزی برای استقلال از دست نرفته و تیمی که 25 هفته صدر بوده پس حتما حقش قهرمانی است. فقط باید در این روزهای آخر تمرکزش را بیشتر کند تا بتواند امتیازات را  کسب کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.