به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ فا ضل عبادی مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان  با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت:۳۰  تيرماه، آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره ملي دوبيتي و رباعي رضوي در استان همدان خواهد بود

۳۰ تيرماه آخرين مهلت ارسال اثر به جشنواره ملي دوبيتي و رباعي رضوي همدان 

وی افزود: جشنواره دوبيتي و رباعي رضوي مردادماه امسال، همزمان با دهه كرامت با حضور شاعران برجسته كشور در همدان برگزار خواهد شد.
عبادی با بيان اينكه فراخوان اين جشنواره آبان ماه سال گذشته منتشر شده است یادآور شد: علاقمندان مي‌توانند براي شركت در جشنواره و ارسال آثار به دبيرخانه  به نشانی پايگاه اينترنتيhttp://hamedan.shamstoos.ir مراجعه کنند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان با تأكيد بر اينكه در چهاردهمين دوره جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) ثبت نام و ارسال آثار به صورت الكترونيكي انجام مي‌شود، تصريح كرد: متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سايت فوق فرم مربوط به شركت در جشنواره را تكميل و ارسال كنند.
عبادي خاطرنشان كرد: براي پيشگيري از بروز هرگونه مشكل، فيلم آموزشي ثبت‌نام الكترونيكي نيز در اين سايت بارگذاري شده است.
وي در پايان اظهار كرد: جشنواره ملي دوبيتي و رباعي رضوي ٢٠ مردادماه ٩٥ با حضور مهمانان كشوري در همدان برگزار مي‌شود.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان در ادامه  گفت: از كتاب « زمزمه‌هاي خورشيد ٢ » در مراسم اختتاميه جشنواره ملي شعر دوبيتي و رباعي رضوي رونمايي مي‌شود.
عبادي عنوان كرد: اين كتاب شامل اشعار برگزيده 35 شاعر حوزه رضوي است كه سال گذشته در جشنواره ملي دوبيتي و رباعي همدان شركت كرده بودند.
وی افزود:اين جشنواره به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) و همزمان با دهه كرامت، در همدان برگزار خواهد شد.
وي گفت: نخستين جلد اين كتاب مردادماه سال 94 منتشر و در مراسم اختتاميه جشنواره دو بيتي و رباعي رضوي رونمايي شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.