قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا غفلت و عافیت‌طلبی را بزرگ‌ترین تهدید خواند و گفت: هنرمندان باید در مسیر ولایت و جریان ولایی نقش‌آفرین بوده و حضور پر رنگ خود را نشان دهند که در غیر این صورت از مسیر انقلاب و آرمان‌های آن منحرف خواهیم شد.

غفلت و عافیت‌طلبی بزرگ‌ترین تهدید است/شهید آوینی پیام‌رسان شهدا

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، غلام عسکر کریمیان در آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید آوینی اظهار داشت: بار دیگر با شهدا تجدید میثاق می‌کنیم تا در راستای فرهنگ شهید و شهادت که موجب عزت نظام جمهوری اسلامی و حفظ روحیه استکبارستیزی و سلطه ناپذیری است گام برداریم.

وی با تاکید بر حفظ این روحیه به خصوص در بین هنرمندان، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد با شکست روحیه استکبارستیزی ما را همراه و همفکر با خود کند تا بتواند به اهدافش برسد.

کریمیان در ادامه با اشاره به ترفند و توطئه استکبار جهانی از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون، اظهار داشت: دشمن چون در همه برهه‌ها نتوانست کاری از پیش ببرد پای مذاکره آمد تا از طریق راهکار دیپلماتیک بتواند بر کشور و مردم نفوذ کند.

وی با اشاره به نفوذ دشمن در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حاکمیتی، نفوذ فرهنگی و حاکمیتی را خطرناک‌ترین نفوذ دانست و بیان کرد: دشمن از طریق این دو تلاش دارد به حاکمیت و فرهنگ کشور ورود یابد چرا که اگر در این دو تسلط یپیدا کند دیگر کشوری نخواهد بود که در برابر دشمن بایستد.

فرمانده سپاه عاشورا از هنرمندان خواست تا با بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی موقعیت حساس کنونی کشور را در قالب هنر در بطن جامعه تبیین و جریان‌سازی کنند.

وی غفلت و عافیت‌طلبی را بزرگ‌ترین تهدید در این خصوص خواند و گفت: هنرمندان باید در مسیر ولایت و جریان ولایی نقش‌آفرین بوده و حضور پر رنگ خود را نشان دهند که در غیر این صورت از مسیر انقلاب و آرمان‌های آن منحرف خواهیم شد.

کریمیان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شهدای مدافع حرم خواستار هنرنمایی هنرمندان در ترسیم جبهه مقاومت و مجاهدت مدافعان حرم در سوریه و عراق در پاسداری از اسلام و انقلاب شد.

این فرمانده بسیجی یادآور شد: دشمن تلاش دارد حضور مستشاری ایران را در جبهه مقاومت تقبیح کرده و بد جلوه دهد چراکه طراحی داعش و تکفیری‌ها در درگیر کردن سوریه و عراق مقابله با انقلاب، صدور آن و نسل شیعه است.

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و روز بسیج هنرمندان ساعاتی پیش در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 20 بهمن تبریز با حضور هنرمندان آذربایجان‌شرقی برگزار و در آن از خانواده شهدای هنرمند و هنرمندان فعال استان تجلیل شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.