آستان قدس رضوی کلیه هزینه های زایمان پنج قلوهای تازه به دنیا آمده مشهدی در بیمارستان ام البنین(س) را تقبل نمود و کمک هزینه نگهداری این کودکان را نیز در اختیار والدین آنها قرار خواهد داد.

پنج قلوهای ام البنین(س) تحت حمایت امام رضا(ع) + فیلم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در پی اعلام خبر تولد نوزادان پنج قلوی یک خانواده در بیمارستان ام البنین(س) مشهد و اعلام نگرانی این خانواده از هزینه های جاری، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی، دستور داد تا هزینه های زایمان این کودکان توسط آستان قدس رضوی تقبل گردد و به این خانواده کمک هزینه تعلق گیرد.
تعدادی از پرسنل خانم شاغل در اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی نیز با شاخه گل، شیرینی و هدایایی معنوی و متبرک، در زایشگاه و بیمارستان تخصصی زنان حضرت ام البنین(س) حاضر شده و از 5 قلوهای تازه متولد شده عیادت کردند.
فاطمه غلامی مادر 23 ساله، دیروز در دومین زایمان خود در بیمارستان ام‌البنین(س) مشهد مقدس 5 قلو به دنیا آورد.
دانشمندی، پدر 5 قلوهای مشهدی در این عیادت گفت: خیلی خوشحالم که خداوند 5 پسر دیگر به من داده و خوشحالتر شدم که هزینه های این نوزادان توسط آستان قدس رضوی تقبل شد.
وی با تشکر از اقدام به موقع تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر تقبل هزینه ها و اهدای کمک هزینه، گفت: من یک کارگر ساده هستم و نگران هزینه ها بودم، اما به لطف خداوند و عنایت امام رضا(ع) این مشکل حل شد.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.