دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دولت به‌جای دفاع از خودش در رابطه با تخلف ۱۰۵ هزار میلیاردی سکوت کرده و این سکوت معنادار جای تأمل دارد. این سکوت برای مردم سوال شده است و مردم احساس می‌کنند دولت دفاعی از خودش ندارد.

سکوت معنادار دولت در خصوص تخلف میلیاردی/ ماله‌کشی رسانه‌های اصلاح‌طلب روی تخلف دولت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به تخلف دولت در عدم بازپرداخت بدهی خود به صندوق توسعه ملی، گفت: طبق گزارش آقای توکلی در صحن علنی مجلس، از دو نیم میلیاردی که طبق مصوبه شورایعالی امنیت ملی برای واردات مواد اولیه، دارو و کود به دولت داده شده که بخش اعظم این پول برنگشته است. متاسفانه دولت یازدهم همواره در رابطه با فساد اقتصادی در دولت‌های قبل موضع می‌گیرد ولی در این رابطه سکوت کرده‌است.

وی با بیان اینکه دولت‌مردان بهتر است با مردم شفاف باشند، تاکید کرد: دولت باید در خصوص تخلف 105میلیارد تومانی شفاف‌سازی کند و بگوید این پول کجا رفته است؟

این فعال دانشجویی تصریح کرد: دولت به‌جای دفاع از خودش سکوت کرده و این سکوت معنادار در این خصوص جای تأمل دارد. این سکوت برای مردم سوال شده است و مردم احساس می‌کنند دولت دفاعی از خودش ندارد.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی در رابطه با این تخلف وظیفه سنگینی دارند، مجلس نیز باید به این مسئله ورود کند تا تکلیف این موضوع مشخص شود و معلوم شود این مبلغ برای چه کاری هزینه شده است.

منتظمی ادامه داد: اینکه بخواهیم تمام تقصیر را به گردن دیگران بیاندازیم کار درستی نیست. همانطور که دیدیم رسانه‌های اصلاح‌طلب در یک اقدام هماهنگ تمام این تخلف را به دولت احمدی‌نژاد نسبت دادند که اوج بداخلاقی سیاسی است.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خاتمه گفت: این رسانه‌ها زمانی که مشخص شد چنین تخلفی در دولت یازدهم صورت گرفته سکوت کردند که این سیاسی‌بازی بسیار زشت و ناپسند است. آنها به دنبال ماله‌کشی تخلفات دولت و از بین بردن واقعیت هستند و همه چیز را از دریچه جناحی و سیاسی می‌نگرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.