معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم اربعین آیت‌الله واعظ طبسی(ره) در حسینیه و کتابخانه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

مراسم اربعین آیت‌الله واعظ طبسی(ره) برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: مراسم چهلمین روز درگذشت فقیه مجاهد، یار صدیق امام و رهبری و تولیت فقید آستان قدس رضوی آیت‌الله عباس واعظ طبسی(ره) در حسینیه و کتابخانه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم در روز چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عضاء به مدت دو ساعت برگزار می‌شود و در این برنامه حجت‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدی به ایراد سخن می‌پردازد و قاریان حرم مطهر رضوی هاشم روغنی و سیدجواد حسینی نیز به قرائت و تلاوت کلام‌الله مجید می‌پردازند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در عصر همان روز و از ساعت 17 تا 18 مراسمی با حضور بیت آن مرحوم و شخصیت‌ها، مهمانان کشوری، استانی و شهری و همچنین مسئولان، مدیران و خدام بارگاه منور رضوی در صحن آزادی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود و مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، امیر عارف و علی خوشچهره به اقامه عزا و سوگواری می‌پردازند و حاضران در این برنامه هم با قرائت فاتحه نام و یاد این فقیه مجاهد را زنده نگه‌ می‌دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.