اولین نشست تخصصی خوشنویسی سال ۹۵ در مجموعه سعدآباد نشست تخصصی خوشنویسی با عنوان "فراز و فرود سیاه مشق در خوشنویسی ایرانی" با حضور استاد سبزه کار ریاست انجمن خوشنویسان ایران شعبه شرق تهران برگزار می‌شود.

اولین نشست تخصصی خوشنویسی سال ۹۵ در مجموعه سعدآباد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، اولین نشست تخصصی خوشنویسی سال 95 در مجموعه سعدآباد نشست تخصصی خوشنویسی با عنوان "فراز و فرود سیاه مشق در خوشنویسی ایرانی" با حضور استاد سبزه کار ریاست انجمن خوشنویسان  ایران شعبه شرق  تهران، روز پنج شنبه  26 فروردین ماه ساعت 16 در موزه خط و کتابت میرعماد واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می گردد.

موزه خط و کتابت میرعماد در راستای اهداف آموزشی و پژوهشی خود هرساله  برنامه های فرهنگی هنری (نمایشگاه،نشست تخصصی و کارگاههای خوشنویسی) با همکاری استادان انجمن خوشنویسان ایران برپا می کند.

با توجه به اهمیت موضوع هنر خوشنویسی و لزوم انتقال دانش هنرمندان و استادان  این عرصه به مخاطبان و علاقمندان  هنرهای ایرانی، سرفصلهای آموزش  خطوط  اسلامی- ایرانی را با همیاری استادان و پژوهشگران مدعو، طراحی و در قالب نشست های تخصصی  و کارگاههای آموزشی به عموم مخاطبان خود آموزش دهد.

زمان برپایی دوره های مذکور هر ماه  تکرار خواهد شد و حضور در آن آزاد است.

در این راستا از کلیه پژوهشگران،هنرجویان  و علاقمندان به هنر خوشنویسی  ایرانی می توانند جهت حضور در اولین نشست تخصصی سال 1395 با عنوان "فراز و فرود سیاه مشق در خوشنویسی ایرانی " ساعت 16 روز  پنج شنبه  26 فروردین ماه در موزه خط و کتابت میرعماد در مجموعه سعدآباد حضور بهم رسانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.