پیشنهاد سردبیر

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 368920

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ امیر سرتیپ حمزه بیدادی، فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت: امروز پدافند غیر عامل ما اشرافیت کاملی بر آسمان کشور دارد.

اتکای ما به تسلیحات و دانش نظامی داخلی است

فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان که در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان سخن می گفت، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون تحریم ها با شدت و ضعف وجود داشته و هیچ گاه قطع نشده است و با توجه به این امر اتکای ما به تسلیحات و دانش نظامی داخلی بوده است.
وی در ادامه گفت: با وجود تحریم ها، موفق به ساخت تجهیزات دفاعی از زیر دریایی گرفته تا  ناو شکن ، ناو، تانک ، هواپیما و سلاح های استراتژیک و راهبردی در داخل کشور شدیم که این مهم نشان دهنده قدرت و مصمم بودن ارتش جمهوری اسلامی است.
وی با اعلام اینکه باید تجهیزات به روز و کارآمدی داشته باشیم ، تصریح کرد: بحث موشک تنها بخشی از توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران است که موجب نگرانی دشمنان شده است.
فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان با بیان اینکه امام خمینی (ره) روزی را به عنوان روز ارتش نامگذاری کرده است ، خاطرنشان کرد: همه ساله در آستانه روز ارتش ایثار و فداکاری های دلاور مردان جمهوری اسلامی ایران بیان می شود.
امیر سرتیپ  بیدادی تاکید کرد: ارتش نقشه شوم دشمنان را نقش برآب  می کند و مهمترین وظیفه ای آن دفاع از مرز و بوم این کشور است.
وی گفت: امنیت ملی فراتر از مرزهای ایران است و باید ارتش توان عملیاتی و انگیزه خود را روز به روز افزایش دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.