پزشکان ارتش روسیه بیمارستانی صحرایی را در المشرفه، نزدیک منطقه تاریخی قطنا احداث و مواد غذایی و مایحتاج ضروری زندگی را نیز بین ساکنان این شهر توزیع کردند.

ارسال کمک های غذایی و دارویی روسیه به مردم سوریه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اسپوتنیک فرانس؛ شهردار المشرفه در استان حمص امروز اعلام کرد که روسیه حدود 5 تن کمک های بشردوستانه شامل کنسرو، آرد، شکر، غلات و دیگر مایحتاج غذایی را بین ساکنان این شهر توزیع کرده است. همچنین آبنبات و بیسکوییت نیز به کودکان این منطقه هدیه داده شد.

پزشکان روسی نیز بیمارستانی صحرایی را در شهر المشرفه احداث کردند. ساکنان محلی و نیروهای داوطلب حامی دولت سوریه برنامه استقبال از این گروه روس را برپا کردند و مادرانی که فرزندانشان طی نبرد با تروریست ها کشته یا مفقود شده بودند نیز در این مراسم شرکت کردند.

شهردار المشرفه در این مراسم گفت: ما از مردم، ارتش و رئیس جمهور روسیه به خاطر حمایتی که از ما دارند تشکر می کنیم. به رهبران سوریه و روسیه قول می دهیم که ما بر تروریست های خارجی پیروز خواهیم شد.

یکی از مسئولان هماهنگی جشن استقبال نیز گفت: پسرم به همراه 30 مرد دیگر گروهی را برای مقابله با حملات تروریست ها تجهیز کرد. او یک قهرمان واقعی است و پیش از آنکه شهید شود 80 تروریست را به هلاکت رساند.

روسیه طی چند ماه گذشته بارها کمک های انسانی را بین مردم جنگ زده سوریه توزیع کرده است. روز گذشته نیز هواپیماهای روسیه 22 تن آذوقه را به مردم دیرالزور، شهر محاصره شده توسط تروریست ها رساندند.

ترجمه: مریم سادات کاظمی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.