قدس آنلاین- تبریز: فرمانده ارتش پادگان مرزی در جلفا گفت: نیروهای زبده ما با تکیه بر باورها و ارزش‌ها، آماده اجرای ماموریت در آن‌سوی مرزها هستند.

نیروهای ارتش آماده اجرای ماموریت در آنسوی مرزها هستند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد محمودی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و صیانت از خاک وطن تا آخرین قطره خون، نعمت بزرگ جمهوری اسلامی ایران برای نیروهای مسلح و مردمی است.

وی افزود: در سال 1320 چهار نفر با سلاح‌های ساده جنگی در برابر ارتش تا بن دندان مسلح شوروی ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند، اما امروز به مراتب تعداد بیشماری از کارکنان ارتش و حتی بسیاری از سربازان این پادگان مرزی برای دفاع از حریم اسلام و حراست از خاک کشورمان برای حضور در آنسوی خاک ایران در سوریه ثبت نام کرده‌اند.

سرهنگ محمودی ضمن تبریک سالروز 29 فروردین 1358 و روز ارتش، نامگذاری این روز را از ابتکارات امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: این موضوع در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود صورت گرفت و با فرمان امام(ره) و رژه باشکوه ارتش در جمع مردم، اوج شکوه و قدرت اسلام و کلام حق متجلی شد.

وی در ادامه از رصد شبانه‌روزی تحرکات نظامی در نوارهای مرزی کشور و بخصوص نوار مرزی جلفا خبر داد و با اعلام وجود صنعتی‌ترین منطقه آزاد ایران در نقطه صفر مرزی افتخارآفرین است، گفت: با تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای مسلح و بیداری و آگاهی آحاد مختلف جامعه امنیت این منطقه مثال‌زدنی است.

پدافند غیرعامل در نقطه صفر مرزی به خوبی اجرا شده است

محمودی سرمایه‌گذاری‌های کلان در حوزه‌های زیربنایی و اقتصادی در منطقه آزاد ارس را اجرای صحیح پدافند غیرعامل در این منطقه مرزی عنوان گرد و گفت: جهاد اقتصادی در این منطقه مشهود است.

وی گفت: بعد از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی در کشور، ارتش با تبعیت از ارزش‌های انقلابی و اسلامی به توان بسیار بالایی دست یافت و امروز هم به لحاظ اعتقادی و هم به لحاظ دفاعی آماده حفاظت از تمامیت ارضی کشور را دارد.

محمودی ضمن یاد سرلشکر شهید صیاد شیرازی و تبریک اعیاد ماه رجب، پاسداری از خاک پاک ایران را افتخار و شهادت در این راه را نعمت بزرگ الهی عنوان کرد.

گفتنی است به مناسبت 29 فروردین، سالروز فرمان امام و نامگذاری این روز به نام ارتش، گفتگوی ویژه خبری با حضور فرمانده پادگان مرزی ارتش و مسئول عقیدتی سیاسی این پادگان در اتاق خبر سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.