استاندار خراسان رضوی گفت: آمادگی نیروهای مسلح این پیام را برای دشمنان دارد که این ملت به شدیدترین شکل ممکن با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

نیروهای مسلح ایران به شدیدترین شکل ممکن با دشمنان برخورد می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان صبح امروز در مراسم رژه یگان‌های مسلح که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی در میدان 15 خرداد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ارتش به‌عنوان کلمه طیبه، افتخار ملت و پشتوانه تمامیت ارضی کشور است.
استاندار خراسان رضوی افزود: امروز برای همه ارتشیان ما روز پرافتخاری است چراکه رژه آن‌ها حکایت از تعهد و پایبندی به ارزش‌های دینی دارد.
وی بیان کرد: یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که روابط صلح‌آمیز با همسایگان به‌ جز رژیم صهیونیستی مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری به این نکته مهم اشاره‌ کرده‌اند که جمهوری اسلامی با هیچ کشوری جنگ ندارد اما برگزاری مانورهای نظامی تنها برای نشان دادن آمادگی برای پاسداری و حفظ تمامیت ارضی کشور در برابر دشمنان است.
رشیدیان عنوان کرد: همان‌طور که شرع مقدس در قرآن به ما دستور داده است همواره باید خود را در برابر تهدیدات دشمنان مقاوم نگه‌ داریم، ازاین‌رو ارتش جمهوری اسلامی در روزهای دفاع مقدس و مواقعی که کشور دچار بحران بود توانمندی خود را ثابت کرده است و امیدواریم آمادگی نیروهای مسلح این پیام را برای دشمنان داشته باشد که این ملت با شدیدترین شکل ممکن با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.