نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن محکوم کردن نشست کابینه رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی تأکید کرد که شورای امنیت نیز باید این اقدام را محکوم کند.

«بشار الجعفری»: شورای امنیت نشست اسرائیل در «جولان» را محکوم کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، «بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل و رئیس هیئت مذاکره کننده سوری در مذاکرات ژنو تأکید کرد که سازمان ملل باید نشست کابینه رژیم صهیونیستی در «جولان» اشغالی را محکوم کند.
الجعفری همچنین اظهار داشت که دمشق مراتب اعتراض خود را نسبت به برگزاری نشست رژیم صهیونیستی در جولان به شورای امنیت ارسال کرده است.
وی با بیان این مطلب افزود: ما بر حق سوریه در بازپسگیری جولان اشغالی بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت تأکید کردیم.
رئیس هیئت مذاکره کننده سوری ادامه داد، آنچه اسرائیل انجام داد از هماهنگی و همکاری این رژیم با گروه‌های تروریستی مانند جبهه النصره و داعش حکایت دارد. همچنین همه اسنادی را که بیانگر این همکاری کامل است ارائه کردیم.
الجعفری با اشاره به همکاری برخی از عرب‌ها و تروریست‌های سوری حاضر در مذاکرات ژنو با اسرائیل تأکید کرد که «عبد الله المحیسنی» مفتی گروه تروریستی «احرار الشام» یک عربستانی است که در سوریه خونریزی می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز با «استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه نشست مفیدی را درباره گفت‌وگوهای سوری-سوری برگزار کرده‌اند، اظهار داشت، اقدام رژیم صهیونیستی در جولان با اظهارات تحریک‌آمیز هیئت معارضان سوری در ژنو همراه بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.