جانشین مرزبانی ناجا گفت: کنترل مرزها و آمادگی مرزبانان برای تامین امنیت در برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی افزایش پیدا کرده است.

تامین امنیت مرحله دوم انتخابات از نقطه صفر مرزی

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، سردار محمد کاظم تقوی در مراسم صبحگاه ستاد مرزبانی ناجا گفت: نیروهای مسلح ما مفتخر هستند که فرمانده آنها یک مجتهد عالم است.

 وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند «من انقلابی ام» افزود: این روحیه سرلوحه کارها و ماموریت های مرزبانان است.
 جانشین مرزبانی ناجا ادامه داد: با همکاری، همدلی و همزبانی ای که بین مرزنشینان و دریابانان ما وجود دارد مبارزه با قاچاق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به خوبی و با سرعت در حال انجام است.
 این مقام ارشد انتظامی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به اصل امر به معروف و نهی از منکر، همه نیروها را به توجه در اعمال و کارها در سطح فردی و سازمانی دعوت کرد.
 جانشین مرزبانی ناجا در پایان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای برگزاری دور دوم انتخابات در کشور گفت: کنترل در مرزها افزایش یافته و امیدواریم همچون گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی امن با حضور پرشور مردم بصیر کشورمان در پای صندوق های رای باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.