۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 370519

مدیرفنی پیشین تیم ملی که در انتقاد از مربیان خارجی تبحر خاصی دارد، اینبار با کنایه و انتقاد نسبت به سرمربی موفق پرسپولیس صحبت کرد.

مایلی کهن به برانکو هم گیر داد!

به گزارش قدس آنلاین، محمد مایلی کهن در تازه ترین مصاحبه‌اش، به انتقاد شدید از کارلوس کی روش و برنامه نود پرداخته است که این، موضوع جدیدی نیست. اما نکته عجیب این مصاحبه، کنایه‌ها و انتقادات مایلی کهن به برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس است.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در ابتدای فصل مشكلات فراوانی داشت و از 6 دیدار اول خود در چهار دیدار شكست خورده بود. فكر می كردید كه این تیم بتواند 4 گل به استقلال بزند و به صدر جدول برسد؟ این تیم در ابتدای فصل ستاره نداشت ولی با تغییرات برانكو تیم نتیجه گرفته و 20 هفته است كه نباخته است.، گفت: در اینكه آقای برانكو زحمت كشیده، شكی نیست و باید به وی خسته نباشید گفت اما شما هم به نوعی گفتید كه در ابتدای فصل در پایین جدول بود. ضمن اینكه آقای برانكو چند وقت است كه ایران است؟ فكر كنم معادل یك سال و نیم است كه در ایران حضور دارد. در مقطعی كه تیم پرسپولیس در پایین جدول بود، مگر این تیم دست من بود؟ دست خود برانكو بود و ایشان تیم را بالا آورد.

وی افزود: یادمان باشد سال گذشته تیم پرسپولیس در زمانی كه برانكو آمد، نتایج خوبی نمی گرفت و تیم در جام باشگاه های آسیا نتایج خوبی نگرفته بود. بنده خدا پرویز مظلومی بعد از 25 هفته كه تیمش در صدر جدول بوده، بعد از شكست در یك دیدار می گویند كه باید تغییر كند، پس به برانكو فرصت داده شده است. هر فرد دیگری جای وی بود، تاكنون 10 بار تغییر كرده بود. به برانكو فرصت داده شده و ایشان نهایت استفاده را كرد باید آقای طاهری را به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس تحسین كرد. كمتر وی را در رسانه ها می بینید زیرا یك فرد اجرایی است و مشكلات تیم را هم به نوعی حل كرد. اگر الان صدای بازیكنان در نمی آید به این دلیل است كه مبلغ قراردادهای خود را گرفته اند و تیم هم در حال نتیجه گرفتن است و همه به هم چفت شده اند.

مایلی کهن تاکید کرد: اما در مورد بازیكنان پرسپولیس باید بگویم فرشاد احمدزاده یكی از بهترین های تراكتورسازی بود. محسن مسلمان بازیكن خوبی بود؛ كمال الدین كامیابی نیا از بهترین بازیكنان نفت بود. محمد انصاری اما پدیده این فصل است. رامین رضاییان كه در مقطعی من هم روی وی نظر داشتم زیرا از بهترین بازیكنان و نخبگان لیگ بوده است و این نبوده كه ساخته شوند. اما به برانكو فرصت خوبی داده شد كه به هیچ مربی ایرانی داده نمی شود. مظلومی یك بازی را باخته و صدر را واگذار كرده است اما می گویند باید تغییر كند. پس مرغ همسایه غاز است و این مشكل ماست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    خوشش میاد گیر بده و روی اعصاب طرفدارای پرسپولیس ( مردم) بره
  • سبحان IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    وقتی می گویندبرانکو تیم را ساخته یعنی تاکتیک پذیر شده است بازیکنان را بر اساس اهداف خودش انتخاب کرد است در پرسپولیس تحول ایجاد کرده است .هواداران خیلی دوستش دارند .حسادت چیز خوبی نیست///
  • صابر IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    اقای مایلی کهن اول خودسازی کن بعد در مورد این اون صحبت کنید
  • كوروش IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    0 0
    خفه شو ادم متكبر هميشه ناراضي خود بزرگ بين هميشه ايرادگير