رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه بسیاری از علوم چه در نظام آموزش عالی و چه در آموزش و پرورش فاقد کاربرد لازم است و باید آسیب شناسی مناسبی در این زمینه صورت بگیرد، گفت: معتقدم نظام آموزشی ما نیازمند یک تغییر و انقلاب اساسی است.

  هدف اصلی فضای مجازی انحراف جوانان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  تسنیم، حجت الاسلام محسن قرائتی شامگاه پنجشنبه در نخستین روز اعتکاف دانشجویی دانشگاه فردوسی اظهار داشت: انسان هیچگاه از علم آموزی سیراب نمی‌شود زیرا این مسئله حد و مرزی ندارد و تا انتهای عمر با انسان است و در این زمینه نباید تنها به تحصیلات دانشگاهی اکتفا کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز یبان کرد: دانشگاه‌ها تنها زمینه افزایش اطلاعات عمومی انسان را فراهم می‌کنند و باید از سایر بسترها نیز برای علم آموزی استفاده کرد.

قرائتی گفت: نکته مهم دیگر در زمینه علم آموزی نقد وضعیت حاضر است به این معنا که بسیاری از علوم چه در نظام آموزش عالی و چه در آموزش و پرورش فاقد کاربرد لازم است و باید آسیب شناسی مناسبی در این زمینه صورت بگیرد. معتقدم نظام آموزشی ما نیازمند یک تغییر و انقلاب اساسی است.

رئیس ستاد اقامه نماز در ادامه با اشاره به تاثیر لقمه حلال عنوان کرد: براساس آیات و روایات لقمه حرام در نسل انسان بسیار اثرگذار است و در مقابل لقمه حلال نیز همین کار ویژه را دارد.

قرائتی افزود: امروز هدف اصلی فضای مجازی و ماهواره‌ها انحراف جوانان ما است و اینکه تصور کنیم آنها مطالب ارزنده و مفید در اختیار دانشجو و جوان ما قرار می‌دهند، باطل است.

رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به این مطلب که باید قدر دختران خود را بدانیم زیرا خداوند از آنها با عنوان کوثر یاد کرده است، تاکید کرد: دختران ما امروز باید خود را به هنر و هنرورزی مجهز کنند و در جوانی و کودکی تا می‌توانند هنر یاد بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.